Avslutad: Lite blandat skrafs (dator och mobil delar)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av tndb, 28 jun 2017.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. tndb

    tndb Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 apr 2010
    Inlägg:
    250
    Mottagna gillanden:
    116
    Operatör:
    Fello

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Hoppas det är ok att jag länkar respektive pryl i ett Google dokument då jag vill sälja allt i en klumpsumma så jag får lugn och ro med käringen :P (annars får admin/mod ta bort inlägget)

    En del är oanvänt och en del har lite smärre skönhetsfel och/eller andra defekter och tänkte därav att någon annan har kanske nytta av det och kan sälja vidare det dom inte behöver. Jag vill bara få undan prylarna då man (väldigt) ofta sparar på sig en massa vilket i sin tur bidrar med ett negativt humör från min andre hälft.


    Jag tänkte mig 1500:- för rubbet och vill helst att ni hämtar det så ni kan titta igenom det innan ni tar emot det. Har ni andra förslag så är det välkommet! Jag bor nära Höör/Hörby och kan även mötas upp om det inte är alltför långt.

    I google dokumentet står där om det är begagnat eller oanvänt och likaså en bild på respektive pryl. Har ni fler frågor om respektive så är det bara att fråga på.
    https://docs.google.com/document/d/1qagFNUGkPAMCK3iKZjI0YaB8n4Ni73KnU-xk-4n-nwQ

    $REMVGY6.jpg
     
  2. strandkanten

    strandkanten Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 sept 2009
    Inlägg:
    330
    Mottagna gillanden:
    173
    Telefon:
    Poco F2

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Poco F2
    Bjuder 50:- för Logitech unifi mottagaren
     
  3. tndb

    tndb Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 apr 2010
    Inlägg:
    250
    Mottagna gillanden:
    116
    Operatör:
    Fello

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Svarat i PM :)

    Edit: (Unifi mottagaren såld till strandkanten)
     
    Last edited: 1 jul 2017
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.