Liten bra kvalitets högtalare, Xiaomi 39$.

Diskussion i 'Mediaenheter & TV-apparater' startad av zaq, 9 jul 2016.

  1. zaq

    zaq Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 apr 2010
    Inlägg:
    350
    Mottagna gillanden:
    232
    Operatör:
    Tele 2
    Telefon:
    Huawei mate 20 pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele 2
    Telefon:
    Huawei mate 20 pro
    Info:
    Launcher, Nova Prime
    Telefon 2:
    Xiaomi mi max 3
    Info:
    Launcher. Nova
    Telefon 3:
    Umidigi F1
    Info:
    Launcher Nova prime.
    Platta:
    Microsoft Surface 3 pro
    ROM:
    win 10
    Info:
    i7 8gb ram 512gb sd
    Blev förvånad över denna lilla högtalare som jag köpte på grund av priset. Hem kom en högtalare i aluminium med klart bättre ljud än min tidigare minihögtalare. Xiaomi har lyckats få mera kropp i ljudet än normalt i denna microklass, IMG_20160709_152048[1].jpg Det brukar ju bara vara burk utan bas. Just nu säljer gearbest ut dom för halva priset i guld och 5$ mer för övriga färger.
    Den har plats för minneskort utöver bluetooth. Sen har den mikrofon så att man kan använda den till högtalartelefon med ganska bra kvalitet på samtalet, motparten tycker det lät något burkigt än normalt. 24mm tjock och 167mm lång, 58mm hög IMG_20160709_152732[1].jpg
    Lite svårt att förstå kinesiskan som sägs när man gör vissa saker som parar den. Men ljudet som markerar att den slås på förutom lysringen är riktigt trevligt. 8 timmars batteritid påstås, men det har jag aldrig provat. Den håller i alla fall några timmar och sen har jag laddat. Så minst hälften, kanske mer. Den når ganska/väldigt hög volym beroende hur man ser på det och max är väldigt högt och skrikigt så där sänker jag automatiskt till en normal volym. Ungefär som när man lyssnar på en radio i bakgrunden medan man jobbar. Som sådan radio levererar den hur bra som helst.
    Länk:
    http://www.gearbest.com/speakers/pp_241962.html
     
    Ronii10, jnsson och bernard gillar detta.