Problem: luren startar om sig såfort pinkoden är lagd

Diskussion i 'Galaxy S2 LTE' startad av rickard_nr1, 29 jul 2013.

  1. rickard_nr1

    rickard_nr1 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 jan 2012
    Inlägg:
    47
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    tja! började för någon månad sen att den rätt som de va kunde starta om sig, oftast när man hade spotify på. lätt och smidigt gjorde jag en fabriksåterställning och formaterade minnet (från inställningar i ics).
    Saken va att de blev inte bättre, nu startar den om sig så fort jag slår pinkoden.
    jag försöker komma åt recoverymode men jag minns inte riktigt hur man gjorde håller jag in vol ner home och startr kommer ju download mode och har jag samma fast upp kommer ramdump mode och bara vol(oavsett upp eller ner) så händer inget utan den startar upp till inloggning.

    är de bara å slänga den på posten till brigtpoint?

    enda jag gjort som skulle kunna påverka va att jag körde med telias ics-firmware för den kom fortare men bytte till tele2s ett tag senare. detta är dock nästan ett halvårsen och den har ju funkat bra tills nu.
     
  2. rickard_nr1

    rickard_nr1 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 jan 2012
    Inlägg:
    47
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    kickade in den och fick tillbaka denmed utbytt simkortläsare och nått kretskort. dock påpekade de att de även va fel på batteriet och bad mig köpa nytt. hade ett extra batteri liggandes så nu går den som den skall, trist bara att de inte kunde fixat ett fungerande batteri under garantitiden. även om de är förbrukningsvara så behöver man inte va så fykantig :P