Avslutad: Meizu MX4 16gb

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av dannejanne, 22 maj 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. dannejanne

    dannejanne Testpilot: Huawei P40 Medlem

    Blev medlem:
    23 mar 2011
    Inlägg:
    9 048
    Mottagna gillanden:
    8 491
    Telefon:
    15 Pro Max Xiaomi 13 Pro Xperia 5V

    MINA ENHETER

    Telefon:
    15 Pro Max Xiaomi 13 Pro Xperia 5V
    Det här tar faktiskt emot "lite" men jag har beslutat mig för att sälja min Meizu MX4. Jag är i stort behov utav pengar just denna månad då jag har fått jackpot i räkningar + andra utgifter. Jag har bundit mig till min leverantör i 2 år till och plockat ut ny telefon på det sättet för att kunna sälja denna. Det är mycket möjligt jag köper en ny sån här i framtiden för jag gillar den verkligen. Lollipop är precis runt hörnet nu också det finns en beta man kan prova och det flyter på Mycket bra.

    Telefonen är ca. 3 månader gammal och har inte uppvisat några problem över huvud taget under tiden som jag har haft den. Originalbakstycket är kastat åt helvete då det var i princip lika halt som det var på LG G2 samt en flottmagnet. Istället sitter det på ett i imiterat trä som har mycket bra fäste. Typ lika bra fäste som på en Nexus 5.

    Den är i väldigt gott skick det finns inte ett endaste litet märke på aluminiumramen runtom. Hela telefonen är så gott som i nyskick det finns bara en endaste liten prick på överdelen utav skärmen men den är så liten så det är inget man märker vid vanligt användande. Det följer med ett oanvänt skärmskydd samt originalkartong och laddare. Kvitto från köp i Kina medföljer.

    2000kr skulle jag vilja ha för den men eventuellt lite billigare vid snabb affär.

    [​IMG]

    [​IMG]
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.