Missade samtal notiser?

Diskussion i 'Honor' startad av Warberg, 8 jan 2017.

  1. Warberg

    Warberg Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 dec 2016
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej!
    Var ställer jag in så man får notiser på missade samtal. Alla undrar varför jag inte ringer tillbaka men jag ser aldrig att de har ringt. Jag skulle ju vilja ha samma notis som när man får sms en liten röd boll med antal sms eller missade samtal. Någon som har tips?
     
  2. Psicosis

    Psicosis Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 apr 2013
    Inlägg:
    1 927
    Mottagna gillanden:
    2 516
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 14 Pro Max 128GB

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    iPhone 14 Pro Max 128GB
    Platta:
    iPad Pro 12,9" (2017)
    MatsGF gillar detta.
  3. Cash

    Cash Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 nov 2016
    Inlägg:
    293
    Mottagna gillanden:
    144

    MINA ENHETER

    Jag har inte gjort några egna modifieringar av inställningar vad gäller samtal. Det jag får är en röd ikon längst upp till vänster på skärmen då jag har ett missat samtal, på låsskärmen står det också om jag har fått ett missat samtal (av vem, dessutom) och så får jag en markering vid telefonsymbolen med antal missade samtal (en röd rund symbol med en siffra).

    Får du inget av ovanstående?

    Du ska inte behöva byta launcher el. liknande för att få detta. Det enda jag ändrat är tema på telefonen, jag kör med Pure Icons. Det är allt jag gjort.
     
    Hunter78 gillar detta.
  4. wenom666

    wenom666 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 nov 2011
    Inlägg:
    2 674
    Mottagna gillanden:
    1 513
    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Oneplus Nord 2

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq
    Telefon:
    Oneplus Nord 2
    Prova hålla fingret på skärman, gå sedan in i Flera Inställningar och sen Appikoner och kolla om notis för samtal är på.
     
  5. Warberg

    Warberg Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 dec 2016
    Inlägg:
    4
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag har laddat hem nova och Teslaunread allt har fått notiser utom telefonen. Missade samtal står kanske i mininotiserna uppe till vänster men ingen annan stanna. Alla notiser är markerade för telefonen
     
  6. ronake

    ronake Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 jan 2017
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Har samma problem jag, får inga notiser på missade samtal, googlat som en galning men kan inte hitta något som fixar detta, har ingen lust att använda en tredje parts launcher. Någonstans måste det ju finnas en inställning som aktiverar/inaktiverar om det ska synas en notis på ikonen.
    Hustrun har samma problem men på sms ikonen, däremot på samtals ikonen fungerar det hos henne.
    Blir ju stollig av detta.......
     
  7. enQuiLa

    enQuiLa Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 feb 2016
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    0
    Tack för ditt inlägg. Jag blev snabbt kär i Nova Launcher. Så fruktansvärt bra.

    Men... Hur får man Messenger att visa notifikationen? Som du ser nedan så funkar alla andra appikoner.
     

    Bifogade filer: