Mobilen agerar mysko helt plötsligt.

Diskussion i 'Galaxy Ace' startad av Bufflan, 1 apr 2013.

  1. Bufflan

    Bufflan Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 jul 2011
    Inlägg:
    63
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Den sista tiden har min mobil blivit ganska konstig. Det började för ca 2 veckor sedan med att den fick för sig att jag bara hade ett foto i mobilen. Startade om den och då hade alla signaler försvunnit och bytts ut till samma för allting (bla whatsapp som jag använder ofta men även när folk ringde och skickade sms + alarm).

    Nu idag vägrar den att jag ska använda den under tiden den laddas eftersom den isf startar upp appar jag aldrig har tryckt på (bara genom att jag försöker bläddra mellan sidorna med appar). Det är alltid samma spelapp som startar dessutom. Det problemet finns inte när jag använder den utan laddaren i.

    Kan erkänna att den har startat upp saker innan konstant utan att jag ens har tryckt på att skicka sms till en person. Då fick jag starta om den och den fungerade bra igen.

    Finns det någon som har varit med om liknande och hur i helskotta kan jag lösa dessa irriterande problem som tycks dyka upp då och då?

    Jo den visar inte att folk ringer mig heller i omgångar. Jag ser att jag har missade samtal men jag har inte hört den och det har skett i snart en månads tid. :s