Mobilreparatör Göteborg sökes

Diskussion i 'Jobb och tjänster' startad av mumien.se, 8 apr 2016.

  1. mumien.se

    mumien.se Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 apr 2016
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    1
    Mumien.se Sveriges kanske äldsta mobilreparatör söker nu en mobilreparatör till butiken i Göteborg. Tjänsten innefattar följande saker.

    Reparera smartphone (androids) från Samsung, HTC, LG, Sony, Huawei och Nokia
    Reparera iPhone, iPad, Macbook och Apple Watch.

    Tjänsten är deltid som kommer gå över till heltid.
    9-18 vardagar
    Arbetsplats centrala Göteborg
    Timlön

    Det är bra om du har B körkort, tidigare erfarenhet av liknande arbete är en förutsättning. Dessutom är svenska ditt modersmål och det är bra om du kan engelska. Du skall kunna hantera datorer från både Windows och Mac perfekt.

    Välkommen med ansökan via email till

    Mumien.se Stefan Svensson 0771-686436
    [email protected]
     
    bernard gillar detta.
  2. KARDOX

    KARDOX Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 apr 2013
    Inlägg:
    35
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Varför ska modersmålet vara svenska?
    Du har brister i ditt skriftspråk, jag utgår ifrån att du har svenska som modersmål.
    Du skriver "Tjänsten innefattar följande saker." Saker är ett substantiv, dvs saker man kan ta på. Det du försöker beskriva är arbetsuppgifter.

    Du skriver vidare att; "... tidigare erfarenhet av liknande arbete är förutsättning." Eftersom du inleder meningen i pluralform så skall du skriva "arbeten" alltså pluralform på ordet arbete. Ett arbete, flera arbeten.

    Vidare är det inte lagligt att sålla ut arbetssökande på etniska grunder. Jag föreslår att du skriver om din annons innan någon tar en printscreen och skickar in till DO.
    Bifogar även en länk till lagtexten som rör diskriminering. Läs gärna paragraf 2.

    https://www.riksdagen.se/sv/Dokumen...ling/Diskrimineringslag-2008567_sfs-2008-567/
     
    night77, Boegas, jonko och 1 annan gillar detta.
  3. torbjorn

    torbjorn Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 okt 2014
    Inlägg:
    540
    Mottagna gillanden:
    172

    MINA ENHETER

    Jag kan inte låta bli att Gilla kardox argsinta text. Ibland är det kul när recensenter avrättar oövertänkta formuleringar.

    -tapa-