Avslutad: Moto Z Play inkl batteri- och högtalarmods

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av kissidor, 26 sept 2017.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. kissidor

    kissidor Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 aug 2012
    Inlägg:
    2 224
    Mottagna gillanden:
    2 296
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Galaxy S23 ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Galaxy S23 ultra
    Info:
    med dubbla sim för jobb och privat
    Telefon 2:
    iPhone 13 mini
    Info:
    istället för plånbok
    Telefon 3:
    Google pixel 7 pro
    Info:
    reserv
    Platta:
    iPads pro 12.9 2021/air 2022/mini 6
    Platta 2:
    tab s8 ultra/tab s8/oneplus pad
    Övrigt:
    CC+GTV 3 st, Acer CB Spin 713
    Edit: P2 är såld, och den primära tanken var att sälja en av dem - jag låter dock Moto Z Play med modsen ligga kvar ett tag, även den en mellanklassare med utmärkt flyt och batteritid to die for. Läs gärna igenom texten ordentligt, jag har försökt få med det mesta i informationsväg[​IMG].

    Upphämtning kan ordnas på norra sidan av Sthlm vardagar dagtid. Skicka går också bra, se omdömen på min profil.

    Se bilder, jag vet inte vilken ordning de kommer i men jag tror nog ni kan se vilken telefon som är vilken [​IMG]

    SÅLD! Lenovo P2, Grå, 4GB RAM 32GB ROM Dual Sim
    Kartong med allt som fanns med från början, utom laddaren – jag lägger dock med en annan likvärdig laddare - alternativt om du har laddare så du klarar dig låter jag bli det och drar istället en hundring på priset
    Köpt: Av mig på SIBA 170201, kvitto finns
    Skador/märken: Några minimala jack i den fasade kanten på ramen, se bilder – i övrigt inte en skråma.
    Tillbehör: Utbudet på tillbehör till denna var ju lite begränsat, jag har använt ett mattsvart TPU-skal som inte är särskilt glamoröst men som har funkat väldigt bra. På senare tid har jag kört utan skärmskydd och istället använt ett Shocksock Neoprenfodral när den legat i en väska eller så för att skydda mot nåt som skulle kunnat repa. Skalet och neoprensockan medföljer.

    Utgångspris: 1300 kr + frakt

    Övrigt: Denna har varit min reserv- och åka bort med osäker tillgång till eluttags-lur, så den är inte mycket använd. Jag gillar den här telefonen tokmycket, den har ett ganska rent gränssnitt med bara förbättringar gentemot original-android, och den flyter som smör samt har varit totalt problemfri på alla sätt och vis. Hade den bara haft lite bättre kamera hade jag aldrig behövt ha en annan telefon.


    Moto Z Play, 3GB RAM 32GB ROM Dual Sim
    Kartong med allt som fanns med från början.
    Köpt: Av mig på Elgiganten 170631, kvitto finns
    Skador/märken: Nåt par pyttemärken på baksidan, se bilder, den som syns är den enda som gick att få synlig på bilden. I övrigt inte en skråma, jag har tom haft skydd på kameraglaset.
    Tillbehör: Förutom den i kartongen medföljande style-modden även en extra sådan i svart läder. En Incipio batterimod, en JBL högtalarmod. Ett härdat glas skärmskydd sitter på, ett oanvänt medföljer. Tre st genomskinliga slimmade TPU-skal.

    Utgångspris: 2300 kr + frakt. Jag är inte intresserad av att sälja vare sig telefonen eller modsen separat.

    Övrigt: Denna köpte jag dels för att jag hade haft sönder min Moto Z och ville kunna använda moddarna, och dels för att jag var så svinnöjd med min Lenovo P2 med avseende på precis allt utom kameran så jag tänkte att om den här är lika bra på det andra men har lite bättre kamera så… Men ja, det är en kalasbra lur det här med, den har precis samma fördelar - och samma enda nackdel som P2:an. Så den här är alltså använd som reservlur och batterimonster på samma sätt som P2:an fast ännu mindre då den använts under kortare tid totalt.
     

    Bifogade filer:

    Last edited: 26 sept 2017
  2. niclasc

    niclasc Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 jun 2010
    Inlägg:
    1 327
    Mottagna gillanden:
    453
    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    iPhone 12 Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Hallon
    Telefon:
    iPhone 12 Pro
    Telefon 2:
    iPhone SE 2020 64GB (Jobb)
    Platta:
    iPad 2018 32GB
    Lenovo P2 1300:- + frakt bjudet
     
  3. kissidor

    kissidor Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 aug 2012
    Inlägg:
    2 224
    Mottagna gillanden:
    2 296
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Galaxy S23 ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Galaxy S23 ultra
    Info:
    med dubbla sim för jobb och privat
    Telefon 2:
    iPhone 13 mini
    Info:
    istället för plånbok
    Telefon 3:
    Google pixel 7 pro
    Info:
    reserv
    Platta:
    iPads pro 12.9 2021/air 2022/mini 6
    Platta 2:
    tab s8 ultra/tab s8/oneplus pad
    Övrigt:
    CC+GTV 3 st, Acer CB Spin 713
    tack för det, tyvärr är P2 redan såld - jag hade inte hunnit redigera än
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.