Någon med erfarenhet med kameraobjektiv för telefoner?

Diskussion i 'Övriga telefoner & tillverkare (ej Android)' startad av Stefan1987, 22 jun 2013.

  1. Stefan1987

    Stefan1987 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 mar 2011
    Inlägg:
    17
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Hej! Om ett par veckor ska jag och några vänner åka till Göteborg för att kolla på fotboll och då vill jag ta så bra bilder som vanligt. Att köpa en systemkamera för några tusenlappar går fett bort. Jag har en digitalkamera hemma men den använder jag lite då och då, bilderna blir helt ok. Nyligen har jag fått en iPhone 5 och lagt märke till att bilderna blir riktigt bra, bättre än digitalkameran. Så därför funderar jag om jag ska inskaffa mig ett kameraobjektiv till min iPhone. Har hittat något på nätet där det står att man kan zooma upp till 20x, nu sitter jag och funderar om det är något att ha eller om det bara är allmänt skit för att företagen ska tjäna in pengar på de. Jag har aldrig testat mig på sånt så jag vet ingenting om de, vad säger ni? Länken är precis här under för er som vill kolla läget eller om det finns något annat att rekommendera?

    http://fyndiq.se/product/209574-objektiv-iphone-5-med-12x-zoom/?gclid=CKq8vqad97cCFfN8cAodVkgAyg
     
  2. MeemSenco

    MeemSenco Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 jul 2010
    Inlägg:
    533
    Mottagna gillanden:
    24

    MINA ENHETER

    Jag har sånna till min Lumia 920 men använder bara macro och sedan fisheye ibland på lite fester men inte testat att fota seriöst med dom, men kvalitén på bilderna jag har tagit är väldigt bra !