Någon mer som flashat in ICS i sin legend

Diskussion i 'Legend' startad av Goldstar, 25 jun 2012.

  1. Goldstar

    Goldstar Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 maj 2011
    Inlägg:
    376
    Mottagna gillanden:
    29

    MINA ENHETER

    Vill veta om fler använder zeubeas ics-beta jag håller på att testa den allt verkar fungera hyggligt, har haft ett par låsningar och lite fc men inte så mycket. en är snygg och ganska smidig men visst märks det att telefonen har lite för lite minne och om nån tänker pröva den för första gången så se till att ni har en ext-partion på sd-kortet och installerar s2e först av allt. Flytta appar och dalvik men inte app-data, det ger mängder av fc om man gör det.

    länk till romen http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1562595
     
  2. MarkTheGreat

    MarkTheGreat Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 sept 2011
    Inlägg:
    161
    Mottagna gillanden:
    34

    MINA ENHETER

    Kört den sen första Alphan, inga problem alls, kör utan A2SD eller något sånt, funkar ändå otroligt bra. Inga FC sen Beta1 och har nyss fått GPS att fungera (flashat om radio). Fungerar till daglig användning, allt fungerar i den förutom inbyggd wifiteather (kör Barnacle) samt inbyggd camcording (camera illusion-appen löser detta)
     
  3. Goldstar

    Goldstar Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 maj 2011
    Inlägg:
    376
    Mottagna gillanden:
    29

    MINA ENHETER

    Körde utan apps2sd och S2E först men fyllde telefonen redan innan jag fått in hälften av apparna :D
    Testade alphan men tyckte det var för mycket som inte funkade då, nu funkar allt jag behöver ganska bra, har inte provat gps så noga än dock. Nu har den gått i drygt 1,5 dygn utan några problem. Enda jag irriterar mig lite på är att det ibland är en fördröjning när någon ringer tills kontaktens namn visar sig, och ett par gånger har inte truecaller hunit få hem datat, men det kan ju bero på att nätet segar just då också
     
  4. Goldstar

    Goldstar Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 maj 2011
    Inlägg:
    376
    Mottagna gillanden:
    29

    MINA ENHETER

    Typiskt, när man äntligen fått ICS så kommer jellybean och då finns det nog ingen chans att telefonens hårdvara räcker till längre :(
     
  5. MarkTheGreat

    MarkTheGreat Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 sept 2011
    Inlägg:
    161
    Mottagna gillanden:
    34

    MINA ENHETER

    Zeubea har lovat os CM10 :D
     
  6. Goldstar

    Goldstar Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 maj 2011
    Inlägg:
    376
    Mottagna gillanden:
    29

    MINA ENHETER

    Hoppas han lyckas, men klagar inte över att iaf fått ICS av han :)