Några frågor angående S6

Diskussion i 'Galaxy S6 - Allmänt' startad av Arccai, 5 aug 2015.

  1. Arccai

    Arccai Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 aug 2015
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    1
    Hej, köpte mig precis en S6a och tänkte styla till den med en fin tema, men jag fastnade på detta problem,

    "Meddelanden" är så pass långt ord att det inte får plats, även när jag kör med minsta font, så jag undrar bara om det är möjligt att ändra namnet, till tex "SMS"

    Har glott igenom några apps som ändrar både ikon/namn, men saken är den att om jag gör det, så blir ikonen en genväg vilket gör den mindre, och då passar den inte in bland de andra 4 som jag har där nere (telefon,kontakter,internet,program)
    Såvidare jag inte gör alla till genvägar, vilket gör att de ser likadana ut och blir acceptabelt, men då går det klart inte ändra ikonen till "Program" så allt verkar köra ihop sig.
    Lättast hade varit om jag bara fick byta titel på "Meddelanden" så jag slipper se "Meddel..."


    Sen undrar jag också om det finns möjlighet att ta väck den digitala klockan i låsskärmen.

    MVH
    Ola
     
  2. Arccai

    Arccai Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 aug 2015
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    1
    Låser tråden, skulle hittat Themer tidigare :)
     
    bernard gillar detta.
  3. indika

    indika Custom Android Moderator

    Blev medlem:
    23 okt 2010
    Inlägg:
    4 775
    Mottagna gillanden:
    1 807
    Operatör:
    Comviq och Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S22+

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq och Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S22+
    Tråd upplåst igen :) Vem vet, kanske någon annan vill tillägga eller fråga dig någonting i framtiden!

    <3