Nexus Q

Diskussion i 'Google Nexus' startad av SgtDarwin, 28 nov 2012.

  1. SgtDarwin

    SgtDarwin Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 jan 2010
    Inlägg:
    37
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Jag trodde att jag skulle finna en rubrik för Nexus Q under "Tablets och Mediaspelare/Google Nexus", men icke...

    Är det någon som vet mer om den? Jag googlade lite men hittade inte så mycket mer än att den skulle omarbetas innan den ska släppas på riktigt. Om det nu blir av, vilket jag verkligen hoppas att den gör.
    Hittade detta också. http://www.wired.com/gadgetlab/2012/11/nexus-q-google-tv/all/

    Tror Wire är något på spåret här, detta är precis vad jag är ute efter. Kan lätt betala 300$ för kalaset.
     
  2. SgtDarwin

    SgtDarwin Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 jan 2010
    Inlägg:
    37
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Inget överväldigande intresse här. Är det bara jag som sugen på en Q? I så fall kan jag ju förstå varför Google skrotat projektet :-)

    Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
     
  3. Callahan

    Callahan Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 sept 2009
    Inlägg:
    342
    Mottagna gillanden:
    30

    MINA ENHETER

    Jag tycker den verkar fylla ett behov. Priset blev väl kanske aningen högt dock...
     
  4. SgtDarwin

    SgtDarwin Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 jan 2010
    Inlägg:
    37
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Kanske dags för en "Nexus R" snart nu då. Hade ju vart underbart. Kanske utan förstärkare så den inte blir så dyr. Vill ju ändå gömma den i mediabänken så den behöver inte vara snygg heller :-)

    Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
     
  5. SgtDarwin

    SgtDarwin Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 jan 2010
    Inlägg:
    37
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Gick det inte något rykte nyligen om en ny Nexus Q? Det och en spelkonsol från google?

    Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2