Notifisering om att jag stängt av ljudet.

Diskussion i 'Xperia X Compact' startad av Noamias, 5 jul 2017.

  1. Noamias

    Noamias Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jul 2017
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Jag uppdaterade min Sony Xperia X Compact till den nyaste tillgängliga versionen. Efter att jag gjorde det så har jag konstant en notifikation om att jag bara har alarm på. Detta har jag helt medvetet för att minska hur "klottrigt" allting är på min telefon och för att jag tycker om att ha det så tomt som möjligt. Den här nya notifikationen stör mig otroligt mycket för enda anledningen till att jag har ljudet av är för att slippa såna störande moment som bara är i vägen. Finns det något sätt att ta bort den notifikationen? På andra appar finns det ju ett alternativ att blockera appen från att skicka notiser men den där går inte att få bort på det sättet för det kommer från "Android-System". Notisen försvinner när jag sätter på ljudet men jag vill ej ha ljudet eller vibration på för jag tycker bara att det stör och om jag ej kan hitta min telefon så använder jag bara "Android Device Manager" via min iPad för då ger mobilen en ringsignal vare sig vilka inställningar man har.

    Tack!
     
  2. bernard

    bernard Droidmin Moderator

    Blev medlem:
    14 maj 2009
    Inlägg:
    40 691
    Mottagna gillanden:
    44 672
    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre+Fello
    Telefon:
    Pixel 7 Pro+iPhone 13 mini
    ROM:
    Stock
    Platta:
    Watch Series 7
    Övrigt:
    Huawei Watch GT (2019)
    Testa håll inne på notifikationen och se om du kan välja att du vill dölja denna.