Ny lur i R7-serien. R7s

Diskussion i 'OPPO & Realme' startad av Gurex, 13 okt 2015.

  1. ahoj

    ahoj Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 maj 2010
    Inlägg:
    228
    Mottagna gillanden:
    95
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    Jag misstänkte detta, men tänkte att det var lika bra att förtydliga, alla som läser kanske inte har kolla på hur det ligger till.. :)
     
  2. Droid82

    Droid82 Guest

    Jag samlade just ihop 5 badges vilket skulle leda till 80 euro i rabatt. Tryckte på exchange for vouchers-knappen, då tog den först 3 badges, sedan en och en, så fick 3 olika koder, kul då det bara går att använda en kod på Oppostyle, och nu funkar de inte och alla mina badges är borta. :( Känns surt då man ägnat 5 dagar åt detta.
     
  3. Gurex

    Gurex Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 maj 2011
    Inlägg:
    1 159
    Mottagna gillanden:
    222

    MINA ENHETER

    Emaila deras kundtjänst. Du har ju bevis att du har haft fem Eftersom du har 3 olika koder. Trist med strul! Jag har 5sr jag med men blev lite nervös.
     
  4. Droid82

    Droid82 Guest

    Jag gjorde säkert någonting fel eller något, har skrivit till dem men verkar som jag inte får rabatten nu som det ser ut på första svaret.
     
  5. ahoj

    ahoj Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 maj 2010
    Inlägg:
    228
    Mottagna gillanden:
    95
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    Hade du fem olika badges, eller hade du dubbletter av vissa?? Det krävs 5 unika för att nå upp till högsta rabatten, som jag förstått det.. Meddela hur det gick, för eventuellt har jag en €80 voucher jag kan avvara om det inte löser sig..

    Kika här: http://community.oppo.com/en/forum.php?mod=viewthread&tid=43030&extra=page=1&page=3
     
    Last edited: 11 dec 2015
    Gurex och Droid82 gillar detta.
  6. Droid82

    Droid82 Guest

  7. Gurex

    Gurex Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 maj 2011
    Inlägg:
    1 159
    Mottagna gillanden:
    222

    MINA ENHETER

    Har fått 4 unika badges efter en veckas luck-öppnande. Trodde att det var bergis att få 80 eurorabatt men det sket sig tyvärr för mig Att få 40 euro rabatt är förstås toppen iaf men det känns lite surt iaf. Hade bestämt mig för att testa en r7s eller en r7+ för skojs skull (har en find 7a som jag är otroligt nöjd med) men vette tusan nu.

    Hoppas de gör lite klarare regler till nästa kampanj då jag nu missat de två senaste. Den första var black friday då jag trodde att alla som fått de extra 10% rabatterna kunde använda den men läste man noga så stod det med liten skrift att det var de 200 första. Klantigt av mig att inte läsa alla regler noga men det vore toppen om de skrivit det i STORA VERSALER eller något och inte i "rules"-länken nästa gång.
     
  8. Droid82

    Droid82 Guest

    Nu har man beställt en Oppo R7S så nu är man som ett barn som väntar på julafton! :) Jag tror att det blir perfekt storlek, bra skärm, bra kvalitetskänsla med metallen och det blir intressant att testa snabbladdningen. 4 gb ram känns ju trevligt att ha också. Band 20 är ju en annan fördel gentemot tex Oppo R7 Plus. Jag ser även fram emot att testa project spectrum. :)
     
    Last edited by a moderator: 13 dec 2015
    Gurex och ahoj gillar detta.
  9. ahoj

    ahoj Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 maj 2010
    Inlägg:
    228
    Mottagna gillanden:
    95
    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Google Pixel 8 Pro
    Kan hålla med om att reglerna kan vara lite luddiga och inte jättesjälvklara.. Find 7 med project spectrum är ju en riktigt trevlig lur, så du sitter ju inte i sjön.. Find 9 dyker ju upp nästa år, förhoppningsvis inte allt för långt fram..

    Jag lyckades faktiskt få sju styck olika badges men det var ju dom två första som fick sju olika som vann en R7s.. Hade jag tänkt på det skulle jag in och öppnat luckan vid midnatt GMT-tid, så hade man förmodligen haft en stor chans att vinna..
     
    Gurex och Droid82 gillar detta.
  10. Droid82

    Droid82 Guest

    Förresten, jag hittar ingenting om leveranstid, varken på ordern eller på Oppostyle Europas hemsida, är det någon som vet ungefärlig leveranstid när man beställer på Oppostyle Europa? :)
     
  11. Gurex

    Gurex Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 maj 2011
    Inlägg:
    1 159
    Mottagna gillanden:
    222

    MINA ENHETER

    Det stod att man får dem innan jul om man beställer innan den 15e tror jag.
     
    Droid82 gillar detta.
  12. Gurex

    Gurex Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 maj 2011
    Inlägg:
    1 159
    Mottagna gillanden:
    222

    MINA ENHETER

    Blev en r7s för mig iaf ☺
    Svårt att välja mellan r7s och r7 plus men nu är det gjort
     
    Droid82 och ahoj gillar detta.
  13. Gurex

    Gurex Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 maj 2011
    Inlägg:
    1 159
    Mottagna gillanden:
    222

    MINA ENHETER

    Har fått hem min och kört hårt idag med den. Verkar ha bra batteritid, riktigt bra skärm och formfaktor. Skalet som följde med är över förväntan. Otroligt att man kan få så mycket telefon för pengarna. Hade den haft samma kamera som r7+ hade jag varit mer lyrisk än jag är nu. Kameran är inte dålig men det är hittills det enda jag skulle vilja ha bättre vad jag vet nu.
     
    Droid82 gillar detta.