Problem: Ny telefon! Fastnat på welcome screen: "Restoring" Eller på svenska "Återställer".

Diskussion i 'Galaxy S6 - Allmänt' startad av gehga, 5 jul 2015.

  1. gehga

    gehga Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jul 2015
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Har köpt två nya s6or, på den ena ville jag köra den "back to back funktionen" för att överföra filer från Galaxy S3 till S6. Nu har den fastnat på uppdaterar, har startat om, stängt av och så. Sen när den metoden inte fungerade, började jag leta.

    Laddade ner Smart Switch efter jag läste lite om hur man flashar om till stock rom, för att prova det först. Har installerat det, och drivrutiner, men programmet känner inte igen att jag har kopplat in S6an, kan vara för att den fastnat i "Restoring".

    Det handlar om Welcome! Skärmen där man får välja språk, och sen ska man godkänna att bli spårad av google, efter man trycker nästa står det bara så.. restoring. Har ni några tankar kring detta?

    Min egentliga fråga: Går det att flasha stock rom via odin, UTAN att välja developer i settings?
    MVH. Gehga.
     
  2. gehga

    gehga Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jul 2015
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Lyckades komma in i factory reset menyn. Man håller in volym upp, hemknappen och powerbutton. När man ser bootskärmen släpper man powerknappen. Så funkar den nu.

    Provade det förut men kom bara in till nån Downloading funktion.