P9 lite mailapp Nougat

Diskussion i 'P9-serien' startad av Stanem, 4 apr 2017.

Taggar:
  1. Stanem

    Stanem Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jul 2016
    Inlägg:
    508
    Mottagna gillanden:
    528
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Iphone 12 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Iphone 12 Pro Max
    Telefon 2:
    Iphone 8
    Telefon 3:
    Samsung S6
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab 5e
    Platta 2:
    Ipad Mini Retina
    Hej alla.
    Har nyss laddat in EMUI 5.0 dvs Nougat och allt flyter på fint. Ett problem som dök upp med uppdateringen är dock mailen. Jag kör med mailappen som ligger med stock och den fungerar bra, det som driver mig till vansinne är att jag har flera mailkonton och vill ha alla konton presenterade samtidigt. Möjligheten finns i stock-appen, problemet är att när man startar den så visas alltid ett individuellt konto, inte alla konton. Jag växlar över till Alla konton, nästa gång jag kollar är det individuellt konto... Det var inte så på EMUI 4.1 utan detta dök upp med uppdateringen. Har letat förgäves efter en inställning att ändra så jag har nu gett upp och letar efter en annan mail-app som uppför sig som jag vill, har testat några (Gmail, Blue mail m.fl.) men antingen uppför de sig på samma sätt eller så är det reklam i dem. Någon som vet en mail-app som uppför sig exemplariskt?
     
  2. Stanem

    Stanem Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 jul 2016
    Inlägg:
    508
    Mottagna gillanden:
    528
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Iphone 12 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Iphone 12 Pro Max
    Telefon 2:
    Iphone 8
    Telefon 3:
    Samsung S6
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab 5e
    Platta 2:
    Ipad Mini Retina
    Jag svarar mig själv: hade helt glömt bort "gamla" K-9 Mail... gör precis vad jag vill så nu är jag nöjd (för tillfället).