Problem med batteriet!

Diskussion i 'GT540' startad av Virtual, 26 nov 2010.

  1. Virtual

    Virtual Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 nov 2010
    Inlägg:
    196
    Mottagna gillanden:
    128

    MINA ENHETER

    Hej, Tjejen har en LG gt540 som fungerat klockrent tills för ungefär 2-3 veckor sedan. Batteri mätaren hoppar från att vara full till att nästan vara slut, och sen tillbaka till full igen hela tiden. Jag funderade på att göra en uppdatering till 2.1 för att se om drivrutinen till batteriet fått spelet, och om detta då skulle fixa det. Men deras rent ut sagt sketna program fungerar inte. Så jag undrar om någon har någe förslag på vad man kan göra? Eller är det bara att lämna in den på lagning? Har ju iof inte testat att göra en fabriks återställning.

    //Virtual
     
    Last edited: 26 nov 2010
  2. bradar

    bradar Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 aug 2010
    Inlägg:
    112
    Mottagna gillanden:
    66
    Operatör:
    Halebop

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Testa att göra en fabriksåterställning som ett första alternativ. För min del fungerade inte Windows 7 datorn till att uppdatera telefonen, men min XP dator fungerade utmärkt. Så mitt andra förslag är: har du en annan dator - försök uppdatera med hjälp av den.
     
  3. Virtual

    Virtual Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 nov 2010
    Inlägg:
    196
    Mottagna gillanden:
    128

    MINA ENHETER

    Gjorde en fabriks återinställning men det hjälpte inte. Blir att skicka in den får se vad dom hittar för fel. Tråkigt fin telefon annars och fungerade bra innan detta hände.