Rabattkod på Jolla (100 €)

Diskussion i 'Övriga telefoner & tillverkare (ej Android)' startad av Ragzy, 30 okt 2014.

  1. Ragzy

    Ragzy Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 jan 2010
    Inlägg:
    37
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Hej!

    För er som varit sugna på attt testa en Jolla
    så kör de just nu en kort kampanj med hela
    100 € i rabatt (runt 920 kr) .

    Kod: 5K-NT-M6
    gäller till och med Midnatt November 10, 2014.

    Klicka här för att komma till butiken
    Koden skriver du in i kassan.

    Mer om Jolla:
    Hemsidan
    Swedroid



    OBS:
    Koden kan användas flera gånger och en unik kod har skickats ut till alla som köpt en Jolla, jag köpte den med en rabattkod och fick därför den här koden. Använder en person min kod så får jag ett gratis skal. Så du som använder den får gärna bekräfta det så att andra kan använda sig av andras koder, så att även de får chansen att få ett gratis skal.


    Om du använt min kod så skriv det i den här tråden, så får resten av de eventuella köparna använda en annan kod om de känner för det. Fler koder finns här.
     
    Last edited: 4 nov 2014
  2. Gurex

    Gurex Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 maj 2011
    Inlägg:
    1 159
    Mottagna gillanden:
    222

    MINA ENHETER

    Missade det men är ändå osäker på om jag skulle slagit till då jag är osäker hur jolla funkar. Det såg så överlägset ut när det visades upp men telefonen de släppte kändes lite väl "gammal" när den kom och " the other half" blev väl nästan bara som ett temaval.

    Men jag gillar idén som fasen med gesterna. Hur funkar det med androidappar? Är det pilligt och funkar de som de ska?

    Ursäkta lite off topic men jag är faktiskt intresserad

    Skickat från min Find7 via Tapatalk
     
  3. Ragzy

    Ragzy Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 jan 2010
    Inlägg:
    37
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Jag köpte min Jolla förra veckan pga den här kampanjen och eftersom man bara kunde välja FedEx som leveransalternativ så valde jag en annan leveransadress, så jag får inte min förrän imorgon. Fast jag ska försöka klara mig på sailfish appar så långt det går.

    Angående android appar så ska Jolla kunna köra de flesta vad jag har läst på diverse jolla-forum, men kolla gärna länkarna längst ner i det här inlägget.

    Angående hårdvaran så är Jolla, precis som blackberry 10 inte lika krävande som android och flyter på fint med den nuvarande hårdvaran. Men det beror ju lite på hur man använder den. Men visst, kameran och så är inte heller den bästa. Jag ville mest stödja Jolla plus att jag ville ha en annorlunda mobil:)

    Angående The Other half (Jollas skal) så startade precis en kickstarter-sida för det
    efterlängtade hårdvarutangentbordet TOHKBD:
    Kickstarter-länk

    Självklart missade man early bird igen=/

    Fler innovativa skal från samma tillverkare:
    Funkyotherhalf


    Här är två Jolla forum som jag brukar hålla ett öga på:
    Jollausers

    Maemo