Säljes: Samsung Ativ Book 9 Plus & Series 9

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av paulreedsmith, 27 mar 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. paulreedsmith

    paulreedsmith Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    21 sept 2011
    Inlägg:
    1 413
    Mottagna gillanden:
    435

    MINA ENHETER

    Säljer en av mina Samsung laptops.

    Ativ Book 9 Plus. Haswell i5 128ssd 3200x1800 touch skärm. Kartong + tillbehör, kvitto från Webhallen.
    Mycket bra skick. Hade bara 1.4% slitage på batteriet runt jul. Har gått igenom en handfull cykler sen dess. Har gått bredvid Macbooks och andra laptops under sitt liv så har inte använts mycket. Garantin gäller till november 2015. Kommer med Windows 10. Recovery är W8

    7000


    [​IMG]

    Series 9 900x3c. Ivy bridge i5 128ssd. 1600x900 matt PLS skärm. Kartong och Kvitto från Inet. Fick tillbaka denna från Samsung idag. De har bytt ut i stort set hela datorn så den ser HELT ny ut. Allt utom undersidan av datorn är nytt. Hela locket och skärmen byttes. Tangentbordet byttes och med det hela överdelen/sidorna. Denna har 2 månader kvar på garantin. Har gått bredvid många andra laptops under sin tid och stått oanvänd sen oktober då tangentbordet dog då 2 droppar vatten föll på datorn. Kommer med Windows 10. Recovery är W7

    5000


    [​IMG]

    Finns inga datorer som slår dessa när det gäller design och kvalite. Kan inte länka bilder från min dropbox längre så lägger upp bilder från internet. Finns på Södermalm i Sthlm.

    Byter gärna mot en S6 Edge eller tar inbyten. Kanske en svart Iphone 6. Kanske en svart Tab S 10.5. Skriv i tråden.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.