Bytes: Samsung qi-laddare (trådlös laddare)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av John-Erik, 26 feb 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. John-Erik

    John-Erik Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 mar 2012
    Inlägg:
    787
    Mottagna gillanden:
    78
    Telefon:
    Samsung galaxy S9

    MINA ENHETER

    Telefon:
    Samsung galaxy S9
    Hej. Jag har Samsungs original vita qi-laddare som jag köpte lite av impuls förra året när den gick ner till 200kr från 300. Sanning var väl att mitt beteende med mobil passade inte att ha en sådan. Eftersom den laddar ca 2/3 av hastigheten som när den är ikopplad direkt med sladd. Har då använt galaxy S4 med dess originalladdare.

    Lite info om den. Den behöver en stark laddare i för att funka, typ de Samsungladdare som kom med galaxy S3 eller senare modeller. Exakta siffror kanske ni kan googla er framåt ang. Effekt, strömstyrka, spänning. Det är en platta lika stor som en Note, rektangulär. Vilket gör att det är väldigt enkelt att placera mobilen "rätt". Jag har även laddat nexus 7 (2013) med fodral på. Då har det upplevts ladda kanske halva hastigheten än om den vore inkopplad, men det funkar.

    Är ju bekvämt om man sitter vid kontor och laddar samtidigt som telefonen plockas upp då och då.

    Byter gärna mot något lull lull samma värde. Främst vad jag är intresserad av är ironiskt nog extra långa trådar i form av hdmi och 3.5mm ljudkontakt. 5+ meter.

    Kan skickas ömsesidigt. Annars finns jag i Stockholm, två orter håller jag till. Bagarmossen och Upplands Väsby

    Skriv här vad ni har.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.