Fråga: Skämens tålighet?

Diskussion i 'Mate 8' startad av RealMagic, 1 aug 2016.

  1. RealMagic

    RealMagic Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 dec 2014
    Inlägg:
    98
    Mottagna gillanden:
    10
    Hur är skärmen på Mate 8? Är den tålig eller ganska ömtålig om ni förstår mig rätt? Har ni alla skärmskydd på eller har ni hoppat det? Mvh
     
  2. waco2006

    waco2006 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 aug 2014
    Inlägg:
    209
    Mottagna gillanden:
    159
    Telefon:
    P20 Pro

    MINA ENHETER

    Telefon:
    P20 Pro
    Kör med de för monterade skärmskyddet dock har jag aldrig tappat min lur :)
     
  3. Miiliio

    Miiliio Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 sept 2012
    Inlägg:
    1 946
    Mottagna gillanden:
    1 277
    Operatör:
    Tre,Telia, Comviq
    Telefon:
    Iphone 14 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre,Telia, Comviq
    Telefon:
    Iphone 14 Pro Max
    Telefon 2:
    Galaxy Z Fold 4
    Platta:
    Tab 8 Ultra
    Platta 2:
    Ipad Gen 9
    Hahaha @RealMagic@RealMagic du har en miljon frågor om luren. otroligt att du äger något överhuvudtaget :D

    Allt är så klart relativt hur man anser att en skärm är tålig eller inte. Jag personligen skulle aldrig ha en mobil utan skärmskydd. Jag tog bort det som satt på o slängde på ett härdatglasskydd.

    Och det gör jag mest för "ifall att" jag har aldrig tappat en lur eller förstört en lur då jag är galet pedantisk. Plus att jag inte klarar av repor, och självklart vill ja ha så mycket som möjligt för den när jag säljer den. så därför blir ett skärmskydd oftast ett måste.

    Jag antar att du frågar så mycket för att det är en ganska dyr pryl, och så ska du tänka när du tänker säkerhet för din mobil också. DU får inget gratis i livet så ta hand om dina saker.

    Självklart är det upp till dig vad du vill ha. MEN tänk så här, du har två som vill sälja en likadan telefon och en har haft härdatglas och den andra inget alls. Vem hade du valt att köpa ifrån?
     
  4. Macki

    Macki Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 jun 2011
    Inlägg:
    110
    Mottagna gillanden:
    114

    MINA ENHETER

    Pajade min skärm här för en månad sen.. Tappade den i grus och hela glaset är sprucket, känns som andra telefoner hade pallat fallet, men telefonen är ju ganska tung och hård i konstruktionen så det är väl en bidragande faktor. Skärmen funkar ändå och att lägga minst 1500 på skärmbyte på en telefon för 4800 känns inte jätteaktuellt.. Annars en kanontelefon :D
     
  5. Oceanic

    Oceanic Android Veteran Medlem

    Blev medlem:
    26 dec 2010
    Inlägg:
    9 407
    Mottagna gillanden:
    4 150
    Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA

    MINA ENHETER

    Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA
    har inte haft mate så länge men allt handlar om underlaget, asfallt och cement är bara bye bye direkt om det är från midjan och uppåt.. men detta gäller de flesta telefoner..
    Det bästa är att ha respekt för telefonen och var försiktig.. det sitter mentalt..
    Jag har inget skärmskydd och tänker inte ha heller..