Skärmlås Slutat funkera

Diskussion i 'Galaxy S8 - Allmänt' startad av Fear83, 20 okt 2017.

  1. Fear83

    Fear83 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 dec 2009
    Inlägg:
    119
    Mottagna gillanden:
    53

    MINA ENHETER

    Hej!!!

    Finns det någon här som kan hjälpa mig utan att jag behöver återställa telefon igen. Det är så jag återställde telefonen för två dagar sen och det sluttade men att min skärmlås lris fungera så verken iris eller pin fungerar när jag öppnar upp telefonen kan bara dra för att låsa upp och det är konstigt när jag har den på inställning på Iris, Pin och finger. Prata med Samsung Support nyss han säger att jag ska återsälla telefonen igen och kolla om de funkar om inte att jag ska lämna in den på service så de kan kolla varför de blir så. Finns de någon som är expert på detta ifall de finns el lösning utan att återställa igen.
     
  2. R3b0rn

    R3b0rn Impartial Droid Moderator

    Blev medlem:
    11 apr 2010
    Inlägg:
    5 062
    Mottagna gillanden:
    6 698
    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Galaxy S24 Ultra 512GB - Blue

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre
    Telefon:
    Galaxy S24 Ultra 512GB - Blue
    Alltså när det kommer till Samsung och alla spännande konstiga problem som är sällsynta men händer så är det bäst att återställa telefonen med PC och programmet Samsung Smart Switch där inne kan du göra en så kallad initiering.

    Då laddar den ner senaste och installerar från datorn. Bästa sättet att återställa på.
     
    Kristy gillar detta.
  3. Fear83

    Fear83 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 dec 2009
    Inlägg:
    119
    Mottagna gillanden:
    53

    MINA ENHETER

    Tack för svar jag lättade lite i andra forum och hittade en som tror löste problemet. Han skrev om man har en annan enhet som smart klocka och man har en pin där så slutar telefonens pin sluta fungera. Testade och tog bort pin då helt plötsligt så funkar det men inte hela tiden den kommer nu upp då då efter man har låst upp skärmen men pin så när man stänger den igen så funkar den inte direkt så nu funkar den då då vet inte om den är tid styrd att den kräver pin efter visst tid tror inte att den var så innan jag återställde luren.
     
    R3b0rn gillar detta.