Skydd till Mate 8

Diskussion i 'Mate 8' startad av RealMagic, 3 aug 2016.

  1. RealMagic

    RealMagic Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 dec 2014
    Inlägg:
    98
    Mottagna gillanden:
    10
    Idag smäller det o då blir det o köpa en Mate 8 :) Har tänkt o beställa skydd via ebay osv, men innan de hinner komma så är det ku bra o kunna skyda telefonen med något :) Finns det nån butik som har skärmskydd, baksidaskydd till den, tex mediamarkt , elgiganten osv? Sökt men ej funnit.. :)
     
  2. Miiliio

    Miiliio Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 sept 2012
    Inlägg:
    1 946
    Mottagna gillanden:
    1 277
    Operatör:
    Tre,Telia, Comviq
    Telefon:
    Iphone 14 Pro Max

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tre,Telia, Comviq
    Telefon:
    Iphone 14 Pro Max
    Telefon 2:
    Galaxy Z Fold 4
    Platta:
    Tab 8 Ultra
    Platta 2:
    Ipad Gen 9
    Du får kika på nätet tyvärr.. 24.se har tex original flipcover för 119kr. Cdon.se har lite skydd också..
     
  3. kissidor

    kissidor Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 aug 2012
    Inlägg:
    2 226
    Mottagna gillanden:
    2 296
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Galaxy S23 ultra

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Galaxy S23 ultra
    Info:
    med dubbla sim för jobb och privat
    Telefon 2:
    iPhone 13 mini
    Info:
    istället för plånbok
    Telefon 3:
    Google pixel 7 pro
    Info:
    reserv
    Platta:
    iPads pro 12.9 2021/air 2022/mini 6
    Platta 2:
    tab s8 ultra/tab s8/oneplus pad
    Övrigt:
    CC+GTV 3 st, Acer CB Spin 713
    de som har allra mest sånt till de flesta modeller är ju fyndiq och mytrendyphone. leveransen från mytrendyphone är inte alltid blixtsnabb dock, och fyndiq är ju typ bulvan för en massa butiker så det kan ju variera och vem man köpt av vet man inte förrän efteråt. fast jag har som regel fått mina leveranser därirån på 1-2 dagar.

    men jag fattar det som att du helst skulle vilja kunna åka in till fysisk butik och köpa direkt? det ser kärvt ut ja, giganten har ett fodral som säljs i butik men som finns i bara 6 varuhus så det är ju osannolikt. classe, kjelle och teknikmagasinet har inte heller till denna. netonnet har inte. det som återstår är väl ev operatörsbutikerna om de kan ha nåt? det får du kolla själv isf vad det finns för sådana då jag inte vet var du bor, samt att då får man väl ringa in och kolla om de har nåt isf :)
     
    Last edited: 3 aug 2016
  4. RealMagic

    RealMagic Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 dec 2014
    Inlägg:
    98
    Mottagna gillanden:
    10
    Aha, ok :) Tack för att ni tog er tid o svara :) Brukar alltid beställa från nätet på ett eller annat sätt, men för att snabbt få på skydd så tänkte jag köpa en dyrare variant från någon fysisk butik o sen beställa från nätet:) Men men, brukar köpa telefoner där man oftast får beställa från nätet så det är bara att gilla läget :)