Skylanders Imaginators till Android

Diskussion i 'Android TV' startad av SWEUP, 9 nov 2017.

  1. SWEUP

    SWEUP Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 jun 2012
    Inlägg:
    530
    Mottagna gillanden:
    197

    MINA ENHETER

    Sonen vill ha en PS4, egentligen bara för att kunna spela Skylanders Imaginators, min förhoppning vore att den kom till Android TV (Nvidia Shield). Har någon läst om detta kommer eller ska man tro att det är kört? Har Googlat men inte hittat ngt.
     
  2. pacc

    pacc Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 nov 2016
    Inlägg:
    371
    Mottagna gillanden:
    334
    Nej,
    Men spelet är ju ett år gammalt nu och jag tror jag skulle få svårt att hitta figurer och kristaller över huvud taget i butikerna nu - dessutom verkar kristallerna låsas till en karaktärstyp och blir klurigt att ens köpa begagnat. (om du inte tex. har en wii med giants för att nollställa dom) Alltså verkar det dyrt...

    Har kompisarna ps4 kanske ni blir med det ändå senare, men satsa pengarna på PSN och det som kompisarna spelar.

    Är han för ung för det kanske en wii u eller wii har mer barnvänliga spel.
     
  3. SWEUP

    SWEUP Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 jun 2012
    Inlägg:
    530
    Mottagna gillanden:
    197

    MINA ENHETER

    Tack Pacc. Han är 7år nu så känner att jag lägger nog pengarna hellre på ps4 än psn/wii u, men förstår hur du tänker. Har en gammal wii som man kanske ska koppla ihop.
     
  4. pacc

    pacc Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 nov 2016
    Inlägg:
    371
    Mottagna gillanden:
    334
    Tyvärr kommer man inte undan PSN / live om man köper senaste konsolerna.

    visst, Skylanders imaginators är nogv skoj för 200:- om man inte köper för mycket gubbar.
    Men hitta en deal på blocket med de gamla wiispelen och en massa gubbar så kan du komma ner under 5-10:- ST i ett stort paket

    Efter ett tag är det kompisarnas onlinespel som gäller ändå ;)