Guide: Spotify i bilen !

Diskussion i 'Applikationer' startad av gunnar-medial, 7 sept 2009.

  1. Mr_Snarl

    Mr_Snarl Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jan 2010
    Inlägg:
    427
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

  2. lanatus

    lanatus Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 maj 2010
    Inlägg:
    102
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Har en ny modell av Volvo V70. Den har support för blåtand, men... När jag parkopplat min desire och stereon, så kan jag ringa/svara via mobilen (t.om välja kontakter genom att bläddra på stereon!) Men musiken vill inte. I notifieringfältet syns en ikon med headset, i inställningar står det att jag är parkopplad med bilen. Men när jag använder den vanliga spelaren/spotify för musik spelas det upp på den risiga högtalaren på telefonen.

    Någon som kan hjälpa till? :)
     
  3. Ekofasc

    Ekofasc Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 sept 2009
    Inlägg:
    1 888
    Mottagna gillanden:
    184

    MINA ENHETER

    Jag kör med MW600 & har jag den inställd på FM-radio i stället för att ta emot musik från mobilen, så kommer musiken till stereon & samtal genom headsetet. Sådan inställning borde finnas i alla headset som kan ta emot musik. Men du kanske menar ett trådheadset iofs.

    Någon inställning motsvarande den jag skrev om ovan borde finnas, antingen i mobilen eller stereon, för att överföra musiken genom blåtand.
     
  4. Mr_Snarl

    Mr_Snarl Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jan 2010
    Inlägg:
    427
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

  5. roxpace

    roxpace Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 maj 2010
    Inlägg:
    203
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Ska inte vara dum, men underbart bra min Legend fungerar ihop med min nya Renault Megane III blåtand, både svara och välja låtar. Däremot verkar det som om på HTC telefoner att blåtandet ballar ur ibland och jag behöver starta om telefonen.

    Sen måste jag även köra Headset Button Fix appen.