ROM: Strul efter flashning till stock

Diskussion i 'Galaxy S6 - ROM-filer och utveckling' startad av Svmh906, 15 dec 2017.

  1. Svmh906

    Svmh906 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 dec 2017
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0
    Använde Odin v3.12.7 för att byta från TRE rom till G920FXXU5EQK8 - Galaxy S6 SM-G920F NEE Nordic countries. Det här är första gången jag testade att byta rom, nu får jag "com.sec.epdg has stopped." hela tiden, klickar bort den och den kommer tillbaka direkt. Jag fyllde endast i AP fältet i odin. Hur går jag vidare? Eh, lyckades göra en reset av enheten precis. Nu får jag inte meddelandet mer. Efter omstart av mobilen får jag inte längre den jobbiga 3 loggan vilket var tanken med det här. Behöver jag vara orolig för att com.sec.epdg meddelandet kommer tillbaka eller vad var det? Vad gjorde jag för fel? Någon annan som råkat ut för det här? Ursäkta om mitt inlägg verkar snurrigt :).
     
  2. Arju

    Arju Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 jun 2013
    Inlägg:
    489
    Mottagna gillanden:
    268
    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Google Pixel

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla!
    Telefon:
    Google Pixel
    ROM:
    Dirty Unicorns
    Info:
    Nova Launcher Prime
    Den lär nog inte dyka upp igen nå som du har reset'at den. Skulle det hända igen så går du in på inställningar>program sen klicka på menyn i höger hörn och klicka "visa system program", hitta com.sec.epdg sen rensa data och det borde lösa problemet.