Swedbanks app och textinmatning

Diskussion i 'Applikationer' startad av Fooobaaar, 27 jul 2017.

  1. Fooobaaar

    Fooobaaar Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jul 2017
    Inlägg:
    11
    Mottagna gillanden:
    8
    När jag försöker använda Swedbanks nya app för jag ett mystiskt fel.
    I alla textfält (tex fältet att skicka ett meddelande till kundtjänst) så är automatisk storbokstav inaktiverad.

    I alla andra appar funkar detta bra.

    Swedbank hävdar att det är fel på något i min telefon. Jag har en vanlig Samsung S7 med standardtangentbord.
    Har inte pillat med något som jag tror kan påverkar.

    Är det någon mer som får detta fel? Jag blir nyfiken.

    Min teori är att de ha implementerat textfälten som någon annan typ av fält som tex ett lösenordsfält eller epost-fält. Då vill man ju inte ha sådana funktioner aktiva.
     
  2. johanruda

    johanruda Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jul 2017
    Inlägg:
    476
    Mottagna gillanden:
    349
    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Galaxy Note 10+

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Fello
    Telefon:
    Galaxy Note 10+
    Det du säger stämmer bra. Testade precis på min LG G6 och det är samma sak där. När jag går till "Meddelanden" och försöker skriva i textrutan där så är stor bokstav inaktiverad som standard. Det är alltså i appen felet ligger.