Synkroniseringsproblem

Diskussion i 'Huawei Allmänt' startad av rolfcson, 8 jan 2017.

  1. rolfcson

    rolfcson Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 feb 2014
    Inlägg:
    21
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    En annan bekant har problem med synkroniseringen i sin Android-platta (se bifogade).
    Jag har utan framgång provat flera råd som finns på nätet. Någon som har ett tips? / Rolf
     

    Bifogade filer:

  2. indika

    indika Custom Android Moderator

    Blev medlem:
    23 okt 2010
    Inlägg:
    4 775
    Mottagna gillanden:
    1 807
    Operatör:
    Comviq och Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S22+

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Comviq och Tele2
    Telefon:
    Samsung Galaxy S22+
    Hmm jadu jag har faktiskt haft det där problemet själv men det löste sig automagiskt efter ett par dagar. Tyvärr vet jag inte om det var något särskilt jag gjorde men att ta bort kontot och lägga till det igen kan ju vara ett bra ställe att starta på. Om din vän inte är främmande för att återställa surfplattan så brukar det lösa det mesta då man i princip drar allt över en kam.
     
  3. rolfcson

    rolfcson Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 feb 2014
    Inlägg:
    21
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Jo, fabriksåterställning får det väl bli till slut, men det skulle kännas som "ett nederlag". När jag försöker öppna en app som kräver inloggning (t.ex. Play Butik) så möts jag direkt (utan att ha skrivit något) av meddelandet:
    "Det gick inte att logga in. Du har skrivit in fel lösenord eller ändrat kontot. Skriv in lösenordet igen. Om du har glömt lösenordet och måste återställa ditt konto klickar du här".
    När jag klickar på ordet här så går det att logga in men när jag som inloggad försöker öppna den där appen så visas samma meddelande igen. Det är ett Gmail-konto och jag har provat att logga in där ifrån en PC och det gick utan problem. Lösenordet är alltså inte fel. Kan det vara så att ett felaktigt lösenord på något sätt sparats "i appen"? / Rolf