Ta bort gamla applikationer från Google Play?

Diskussion i 'Google Play' startad av Wavestation, 24 okt 2016.

  1. Wavestation

    Wavestation Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 jun 2011
    Inlägg:
    41
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Jag har en massa gamla applikationer kvar på mitt konto och dessa vill jag ta bort. Jag märkte detta i somras när jag valde vilka applikationer jag skulle skicka ut till min nyinköpta telefon. Jag tänkte stilla för mig själv att "så många applikationer har jag väl ändå inte haft i den gamla telefonen?". Och det hade jag inte. Det låg kvar applikationer från 2010 och sådana som jag bara laddat ned, testat och avinstallerat. Dessa låg tillsammans med sådan jag använder. Hur sjutton rensar jag bort sånt som jag inte vill ha kvar på kontot? Jag hittade ingen inställning för detta. Det finns ingen anledning till att jag har kvar ett spel som jag aldrig någonsin under några som helst omständigheter kommer att installera igen.
     
  2. Asawi

    Asawi Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    6 jul 2012
    Inlägg:
    4 433
    Mottagna gillanden:
    4 718
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Xiaomi Mi11 Lite

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Xiaomi Mi11 Lite
    Platta:
    iPad Air 2 LTE
    Gå in på Play och välj "mina appar", gå åt sidan till "alla" och sen ska det finnas "stänga-kryss" på appar som inte ligger installerade någonstans.
    Tillägg: På mobilen alltså. Tyvärr inget smidigt sätt att göra det på datorn vad jag vet. Har gärna fel! :)
     
    Last edited: 24 okt 2016
    Kristy, Wavestation, e7andy och 2 andra gillar detta.
  3. Wavestation

    Wavestation Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 jun 2011
    Inlägg:
    41
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Tre år senare... tack för hjälpen. Jag måste glömt bort detta men nu när jag satt och störde mig på alla gamla appar och sökte en lösning så hittade Google denna tråd. Ditt tips fungerade utmärkt.
     
    Asawi gillar detta.