Övrigt: Tappade mobilen från 30cm..

Diskussion i 'Galaxy S8 - Allmänt' startad av Mozze, 8 nov 2017.

  1. Mozze

    Mozze Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 okt 2010
    Inlägg:
    1 380
    Mottagna gillanden:
    93

    MINA ENHETER

    Med en sån där standard alacantra skal på och fick en spricka på backsidan i vänstra hörnet sett bakifrån. märkte det idag och enda gången jag minns att jag tappat den var när jag var på gymmet i omklädningsrummet och då var den på kanten som är 30cm från golvet som är laminataktigt btw inte betong osv..

    så var försiktiga xD

    Jag uppdaterar med en bild senare :)
     
  2. waghead

    waghead Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 dec 2010
    Inlägg:
    89
    Mottagna gillanden:
    22

    MINA ENHETER

    Tråkigt att höra. Har själv tappat min några gånger från mindre höjder. Har haft tur än så länge.
     
  3. Skinnbanjo

    Skinnbanjo Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 nov 2013
    Inlägg:
    192
    Mottagna gillanden:
    154

    MINA ENHETER

    Du kan tappa den från 5cm, har du otur med hur den landar så spricker den. Har själv krossat ett kameraglas på det viset, telefonen gled ur byxfickan när jag satt ner på toaletten.
    När jag blivit diktator kommer det bli olagligt att sälja så bräckliga telefoner, bara så ni vet.
     
    6150, tcntad, Arju och 3 andra gillar detta.
  4. humble

    humble Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 apr 2010
    Inlägg:
    265
    Mottagna gillanden:
    49
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy s8

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Samsung Galaxy s8
    Hände mig också. Sprack. Gymmet hade matta på golvet dessutom. Sprack sen igen efter jag bytte, då låg den vad jag vet bara i strandväskan och inga stötar. Sen tappade jag den på riktigt så både bak och fick fina små sprickor. Samsung tog 3500 för fram och bak, hemförsäkringen täckte inte skadan.. uppstod inte hemma. Tidigare reparationerna på mobilbutik kostade bakre glaset 700.

    Dyrt. Ömtåligt. iPhone X ska tydligen ha samma ömtåliga glas. (båda tillverkarna påstår tvärt om)