Problem: Telefonen sänker volymen av sig självt vid användning av Spotify

Diskussion i 'Galaxy S6 - Allmänt' startad av sarahmj, 3 okt 2016.

  1. sarahmj

    sarahmj Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 okt 2016
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0
    Hej på er,

    Har upplevt problem med min S6 först förra veckan (haft den i ca 1 år). När jag lyssnar med hörlurar på spotify så sänks ljudet till 0, jag höjer till min önskade volym, men snabbt efter så sänker den volymen igen. Sen börjar telefonen leva sitt eget liv, som att mittenknappen hålls in och jag kommer in på Google osv, utan att jag gör något själv. Någon annan som upplever liknande problem? Det fungerar bättre om jag startar om telefonen, men efter en stund så håller den på igen. Hjälp på lösning?

    Jag köpte nya hörlurar förra veckan, helt vanliga billiga lurar från Kjell&co. Men det kan väl knappast vara de som spökar?

    Ha det bäst! Ser tacksamt emot tips på hur jag ska bota telefonen! :)

    MVH
    Sarah
     
  2. milky81

    milky81 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 jan 2010
    Inlägg:
    2 042
    Mottagna gillanden:
    1 340
    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Google Pixel 6a

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Tele2
    Telefon:
    Google Pixel 6a
    Platta:
    Xiaomi Mi Pad 5
    ROM:
    Stock
    Frågan är om det inte är lurarna ändå? Har du kvar de som följde med telefonen kan du ju prova köra med dom istället, blir det samma problem så är det ju inte lurarna utan något annat som strular.
     
    sarahmj gillar detta.
  3. Magnum81

    Magnum81 Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    9 aug 2010
    Inlägg:
    128
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Jag har haft det bekymret... Det var hörlurarna... Använde ett par äldre (som kom med s3 eller om det var s5). blev det lite fuktigt, så började telefonen bete sig konstigt... sänka/höja volymen, aktivera talk funktionen etc... Det är Lurarna...
     
    sarahmj gillar detta.