Fråga: Tips om återförsäljare med bra priser?

Diskussion i 'Xperia Z Ultra - Allmänt' startad av PreVoiD, 28 sept 2014.

  1. PreVoiD

    PreVoiD Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 sept 2012
    Inlägg:
    40
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Hej,

    Bor i Stockholm och är snuskigt sugen på att köpa en Z Ultra. Fråga mig inte varför, då min Note 2 fungerar helt perfekt. Antar att det är den större skärmen som lockar, samt det UI som Sony tillhandahåller...:D Visst går det att lägga in en ny ROM och få en "ny" Note 2, men jag har varken kunskapen eller tiden som krävs för att lära mig hur det fungerar att unlocka (?), roota, flasha och allt sånt.

    Jag har tidigare läst om någon som kom över en Z Ultra för 1900, vilket är tämligen bra pris i förhållande till de priser á 2790 (ca) som butikerna i Stockholm säljer den för. Det är ju trots allt ingen "ny" telefon...

    Så, om någon har tips på vart man hittar denna lur till ett bättre pris så är jag evigt tacksam, i annat fall får jag väl räkna dagarna fram tills dess att Z3 Tablet Compact släpps. :teeth:
     
  2. Westholma4t

    Westholma4t Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 aug 2010
    Inlägg:
    1 378
    Mottagna gillanden:
    177
    Operatör:
    VIMLA
    Telefon:
    Pixel 7 pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    VIMLA
    Telefon:
    Pixel 7 pro
    Telefon 2:
    Nexus 5
    Platta:
    Samsung tab s6
    Övrigt:
    acer Chromebook cp315-1h, mk802 HDMI.
    Lite OT men tänkte göra mig av med min z Ultra och tablet z så fort z3 Tablet Compact släpps.
     
  3. The_JJ

    The_JJ Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 sept 2012
    Inlägg:
    88
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    http://www.eglobalcentral.eu/

    23xx kr beror på valutakursen, men fick min för det priset. Pålitliga,snabba och levererar fram till dörr av dhl