1. Registrera ett konto och bli del av Sveriges förmodligen trevligaste och mest hjälpsamma community.
    Stäng notis

Ulefone power 3 någon som köpt?

Diskussion i 'Övriga Android-telefoner / Kina-telefoner' startad av Driodman, 7 feb 2018.

1. Driodman

Driodman Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    1
    Verkar ju lovande i specarna, någon som köpt eller kanske funderar?

2. Ara

Ara Professional Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    978
    Hej, jag har kollat in den modellen då jag ägt en ulefone Power av första generationen och som jag gillade och var nöjd med. Enligt de tester jag sett så är den okej men inget märkvärdigt. Oukitels motsvarande har fått bättre omdömen.

Med det sagt så skulle jag inte tveka om att rekommendera den om man behöver lång batteritid, för det har den. Ett helt okej köp.

Driodman gillar detta.
  3. Driodman

Mottagna gillanden:
    1
    Okej Ara, och tack för ditt svar!
    Mvh Ola

Ara gillar detta.
  4. jpr1978

jpr1978 Baby Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    2
    Jag har den som min "primära" telefon just pga batteriet. Fungerar bra, batteritiden är fantastisk. Vid intensiv användning klarar jag närmare 2 dagar. På min förra telefon hann jag ladda 3 gånger på den tiden.
    Dock är prestandan precis på gränsen för mig. Kameran är "ok", men absolut inte mer.
    Äger även en power 1 och 2 men power 3an är i en helt egen liga vad gäller allt.
    Kollade även på Vernee X och Oukitel K6 innan köp, men eftersom power 1 och 2 var "stabila" så blev det en power 3..

Driodman och Ara gillar detta.
  5. Driodman

Mottagna gillanden:
    1
    Ok, låter bra. Tack för informationen! Mvh Ola

6. boboiusa

boboiusa Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    3

MINA ENHETER

Jag har haft min nu i snart 2 veckor. Tycker den funkar över förväntan. För pengarna, $185 samt 240 i tull+moms så är den kanon. batteriet är ju stora grejen. Som nämnts tidigare så är 2 dagar med mycket användning inga problem. Har legat sjuk två dagar och ville testa lite hur den är om man bara kör lite sporadiskt med sutf och kolla mail. Klarade tis kl 8 till torsdag kl 23, riktigt bra. Kameran är OK, inte snabbast autofokus men ändå fungerande. Skärmen är riktigt fin. Sen är den ju inte snabbast med tanke på Mediatek chippet, men för dagligt bruk bra. Sen lovar de att den ska bli bättre med Oreo som kommer snart. Finns en film där Oreo demas med multiwindow och lite annat kul. Hade beställt en adapter för att kunna lyssna på musik och ladda samtidigt men den funkade inte. Har nu beställt en till. Får hoppas att den funkar. Är mest för ena bilen som inte har BT för musik, endast för samtal. Vill kunna ladda samtidigt. Fast med tanke på batteriet så är det inga problem att köra Waze+musik igång i några timmar. Overall, riktigt nöjd. De har precis lanserat en ny modell, Ulefone Power 3S. 4GB minne, ännu större batteri 6350mah. Annars verkar resten vara samma.
    Ulefone Power 3S: Price and Specifications

Ara gillar detta.
  7. Putte i Parken

Putte i Parken Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Tull och moms? Moms, ja, men inte är det väl tull på mobiltelefoner?

8. stigvi

stigvi Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    4
    Ja, og den har jeg bestillt og venter på :-)

Hadde en Ulefone MIX og den overtok min far. Kjøpte så en Ulefone MIX 2, men den var det feil på og ble returnert til gearbest. Så nå er jeg spent på å prøve Ulefone Power 3s

boboiusa gillar detta.
  9. mortuus

mortuus Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    135
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy S7 Edge

MINA ENHETER

Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy S7 Edge
    Telefon 2:
    Ulefone Power
    Platta:
    Shield K1
    Klart det är , speciellt nu med paket från kina, en mobiltelefon blir ju svårt komma undan jämfört med beställa ett mobilskal för 20 spänn... Så räkna med en minst 200kr i moms avgifter osv...

ulefone är bra tycker jag, hade den första versionen funkade galant, en ren android version hade den och väldigt rapp o snabb o dessutom det enormt stora batteriet ja var mycket användbart när man spelade pokemon go i långa perioder.

Laddar...