Uppdatering till A510

Diskussion i 'Acer' startad av meconer, 14 okt 2012.

  1. meconer

    meconer Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 jul 2010
    Inlägg:
    17
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Var inne på Acers hemsida nyss och det ser ut som att det finns en uppdatering till min Iconia A510. Den har datum 2012-09-24. Är det nån som har testat den? Jag har laddat hem den men inte installerat den ännu. Det verkar som att man måste lägga uppdateringsfilen på ett microSD-kort.
     
  2. Tornankan

    Tornankan Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 dec 2010
    Inlägg:
    106
    Mottagna gillanden:
    16

    MINA ENHETER

    Vet inte om det är till hjälp men min levererades med ACER_AV041_A510_RV28RC02_WW_GEN1 om det är den du menar och det flyter fint.
    Det kan ju bero på att den är inlagd "from very beginning".
    Plattor kan ju bli lite kinkiga efter ett antal uppdateringar (Jag har haft Kendo M7 och Archos 101 tidigare).
     
  3. meconer

    meconer Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 jul 2010
    Inlägg:
    17
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Det är samma som jag har. Det här är min första "platta" men androidtelefoner har jag haft ett par och uppdateringar vill man inte missa. Vad jag vet så brukar det bli bättre och bättre med tiden. :) Ingen som har testat den som jag såg? Har inte fixat nåt sd-kort än så jag har inte testat. Vis av erfarenhet så brukar jag gärna vänta tills någon annan har gjort grovjobbet... ;)
     
  4. Tornankan

    Tornankan Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 dec 2010
    Inlägg:
    106
    Mottagna gillanden:
    16

    MINA ENHETER

    Ooops fick Jellybean 4.1.2 ikväll ! Vi får se hur det blir.
     
  5. meconer

    meconer Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 jul 2010
    Inlägg:
    17
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag fick den igår. Har inte kört så mycket men allt verkar funka finfint hittills. Lite rappare kanske?
     
  6. Tornankan

    Tornankan Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 dec 2010
    Inlägg:
    106
    Mottagna gillanden:
    16

    MINA ENHETER

    Jo faktiskt har du rätt. Den känns snabbare. Kul! Brukar ju bli segare efter uppdateringar annars! Tetiga ikoner har dykt upp i ''headingen'' dock? Ser bra ut ännu så länge. :-)