Vad har hänt?

Diskussion i 'Xperia X10 (2010)' startad av Titika, 27 jun 2011.

  1. Titika

    Titika Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 feb 2011
    Inlägg:
    153
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag laddade min telefon som vanligt och sen när jag drog ur sladden ur telefonen så blev skärmen helt svart. Jag tog ur batteriet, minneskortet och simkortet och provade sätta på telefonen. Det lyste bara att batteriet är fullladdat men inget mer. Jag har ju rootat telefonen så jag tänkte att jag provar stoppa i usbkabeln i datorn och telefonen för att se vad som händer. Datorn kände inte av telefonen och när jag försökte använda SEUS så gick det inte att återställa något. Nu får jag ju panik....den har ju funkat hur bra som helst sen rootningen, vad kan jag själv göra? Om den skall lämnas in för garantirep måste jag ju ha den orootad... Nån som vet?
     
  2. Titika

    Titika Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 feb 2011
    Inlägg:
    153
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tänkte precis traska iväg och köpa en ny telefon så jag drog fram den gamla se-telefonen,flyttade över simkortet i den och satte x10:ans simkort i gammeltelefonen och tvärtom. Helt plötsligt fungerade x10;an.....Fattar nadaSå fort jag sätter i gamla simkortet i xperian fungerar den....skall jag beställa ett nytt simkort eller? Vill ju inte köra med gammelnumret...
     
  3. Westholma4t

    Westholma4t Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 aug 2010
    Inlägg:
    1 378
    Mottagna gillanden:
    177
    Operatör:
    VIMLA
    Telefon:
    Pixel 7 pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    VIMLA
    Telefon:
    Pixel 7 pro
    Telefon 2:
    Nexus 5
    Platta:
    Samsung tab s6
    Övrigt:
    acer Chromebook cp315-1h, mk802 HDMI.
    Yes sir!