vad kan detta vara ? ;)

Diskussion i 'Xperia Play' startad av Isengard, 18 jun 2012.

  1. Isengard

    Isengard Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 maj 2012
    Inlägg:
    1 448
    Mottagna gillanden:
    138

    MINA ENHETER

  2. RazerBlader

    RazerBlader Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 feb 2011
    Inlägg:
    165
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Har följt tråden på XDA för fullt i Xperia Play-tråden om denna certifierade mjukvara från Sony (Ericsson), men Sonys support säger att de inte vet något om den i en del ställen av världen medan andra säger att det är fel (samma version finns ute för Xperia Mini(tror jag det var när jag kollade runt) med fler).

    Så vi ska nog inte hoppas för mycket trots allt, eventuellt kan det vara en GB-version med ICS-tema, dock tror jag inte så mycket alls och fick inte upp hoppet alltför mycket när jag såg inlägget om den nya certifierade mjukvara på XDA heller.

    Och beteckningen på nya mjukvaran har samma nummer och dylikt som ICS-versionerna har för övrigt till Xperia-serien som har fått rena ICS-versioner, så detta är eventuellt samma som Betan men med allting certifierat och med fungerande Wifi med mera, då jag anar att det kan ha gått till så att samtidigt som Sony släppte Betan för testare som kunde rapportera om spelproblematiken de upplevde (knappar som är felkonfigurerade med mera) så skickade de nog samtidigt in den för certifieringen och tänkte att de kunde ändra lite fult innan de ändå släpper den certifierade mjukvaran (som då blivit ändrad innan de släpper den för den stora massan för att spelkontrollen ska fungera då Sony brukar köra mycket fulspel och är kända för det så tror jag allt om dem).

    Och jag kan erkänna att jag själv är väldigt skeptisk till att den ens hittar ut som en uppdatering :P
    Tänkte bara så ingen får upp hoppet alltför mycket ;)
    För övrigt, länken till XDA-tråden för den som vill hitta ytterligare intressant läsning kring den certifierade mjukvaran:
    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1712828
     
    Last edited: 19 jun 2012
  3. usvrg

    usvrg Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 jul 2011
    Inlägg:
    47
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Det är nog som sagt en request som gjordes innan dom bestämde sig för att pissa folk i munnen.
     
  4. RazerBlader

    RazerBlader Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 feb 2011
    Inlägg:
    165
    Mottagna gillanden:
    12

    MINA ENHETER

    Tråkigt nog så är nog det den bittra sanningen :/