"Välj zip frin internal sd card" borta...

Diskussion i 'Samsung' startad av damagee, 18 nov 2012.

  1. damagee

    damagee Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 maj 2010
    Inlägg:
    803
    Mottagna gillanden:
    53

    MINA ENHETER

    Som rubriken lyder...
    Jag hade min platta som stock, rootade och CWM och cyanogemmod 10 JB. Allt fungerade som det skulle förutom wifi vilket jag höll på och pillade med. Givetvis så softbrickade jag min platta av något slag. Fick till slut efter många timmar in 4.0.4 europe och plattan fungerar riktigt bra. Dock så skulle jag lägga in CWM igen för att kunna ta nandroid och liknande men nu när jag går in i stock recovery så finns inte "choose zip from internal sd card" längre. Nu finns bara "apply update from external storage" som val... samt att zipfilerna jag lägger in på sd kortet inte längre finns kvar efter en reboot... dock finns mappar och annat kvar på kortet sedan tidigare...
    Jag blir inte klok på detta!
    Väljer jag "apply from external storage" så kommer detta upp "E:unknown volume for path /sdcard"
    Nån som har en idé om problemet, har fan sökt men inte hittat lösningen!
     
  2. spectrasus

    spectrasus Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 maj 2011
    Inlägg:
    31
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

  3. damagee

    damagee Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 maj 2010
    Inlägg:
    803
    Mottagna gillanden:
    53

    MINA ENHETER

    Japp har provat det redan men får bara fail i odin... ska flasha in 3.1 igen och se om det fungerar bättre!

    Kan då tala om att lösningen blev att flasha in via odin stockromen 3.1 och sen flasha in som vanligt recovery.
     
    Last edited: 18 nov 2012