Fråga: Var ligger dokumenten?

Diskussion i 'Moto X' startad av Moto X Force användare, 28 feb 2017.

  1. Moto X Force användare

    Moto X Force användare Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 feb 2017
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    1
    Bakgrund, jag har äntligen lyckats föra över mina "notes" från min iPhone till datorn, och från datorn till min Moto X force. Notes-filerna är i html-format. Filerna har jag lagt på lämpligt ställe i Moto X Force.

    Jag öppnade appen "Dokument" på min Moto och sökte upp mina html-filer utan problem. Problemet är det att jag måste öppna filerna en o en och spara ner dem en o en för att få dem som dokument. Drömmen hade varit om Dokument-appen kunde "se" filerna, samt konvereta filerna självmant. Det är 700 filer o jag måste hitta en annan metod.

    Jag ville testa lägga html-filerna direkt i samma mapp där appen Dokument sparar sina filer. Laddade ner en filstruktur-app till Moto, hur mycket jag än letar så går det inte att finna den mappen som appen Dokument använder.

    Jag har kört fast. Mina 700 st filer finns fysisikt i min Moto, men jag måste manuellt söka upp dem via filstruktur-app eller dokument-appen. Jag vill istället kunna se alla filer listade i en textbehandlings-app, som tex Dokument.