Varför har inte denna mobil fått någon uppmärksamhet

Diskussion i 'Evo 3D' startad av donuts, 23 sept 2011.

  1. donuts

    donuts Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 aug 2010
    Inlägg:
    480
    Mottagna gillanden:
    234

    MINA ENHETER

    Jag anser att HTC inte verkar satsa på denna modell i Sverige, ingen reklam eller visning på deras hemsida. Går man in på USA HTC hemsida syns den betydligt mer, varför? Det kan väll inte bero på priser för den nya sensation visar dem upp på den svenska hemsidan trots ett högt pris. Om man slänger ett öga på blocket säljer många sina mellan 3500-3700, är inte det för lågt för en mobil som kostar 5700 kr ny. Väldigt få personer verkar veta om att denna mobil finns. Även Swedroid verkar ha bortsett ifrån denna mobil då de ännu inte har testat den trots att den har funnits sedan i början av augusti nästan två månader nu.
     
  2. jonathan.karlsson

    jonathan.karlsson Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 aug 2011
    Inlägg:
    30
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Jag förstår inte det heller. Varför inte lägga krut på en sådan bra telefon liksom?
    Men HTC har till och med sagt att de inte räknar med att sälja den i jättestora mängder.
    Det har inte varit mycket reklam för den här i Sverige heller. Jag har sett Elgiganten göra reklam för den en gång bara.
     
  3. Freeman

    Freeman Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 maj 2010
    Inlägg:
    158
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    Det har jag också undrat ända sedan jag hörde talas om den för första gången, det är ju en av de vassaste mobilerna just nu, på många sätt...jag älskar min iallafall!
     
  4. Crackiiee

    Crackiiee Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 sept 2011
    Inlägg:
    19
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Jag måste fråga dig om din evo 3D är likadan som htc sensation att när man trycker på kamera-knappen så tar den bilden direkt? Läste nyss på htc's hemsida att dom lagt till det i telefonen.
     
  5. Freeman

    Freeman Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 maj 2010
    Inlägg:
    158
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    Hej, inte när man använder den fysiska kameraknappen iallafall, trycker man ner den till hälften, dvs. löst, ställer den in skärpan först och tar sedan bilden först när man trycker ner den så långt det går. Använder inte displayknappen när jag tar bilder, men jag antar att den tar bilden direkt då. :-)
     
  6. Crackiiee

    Crackiiee Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 sept 2011
    Inlägg:
    19
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Okej. Jag lekte med en evo 3D på en affär förra helgen och den saknade just den egenskapen men jag läste på htc's hemsida att dom lagt till den funktionen på telefonen men jag vet inte om eller när de ska komma till butikerna eller om det bara var något fel med det exemplaret jag utforskade. :ehm:
     
  7. Freeman

    Freeman Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 maj 2010
    Inlägg:
    158
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    Det är säkert så på alla Evo 3D, det står i manualen, att man ställer in skärpan genom att trycka ner halvvägs, och ta bilden genom att trycka hårdare, precis som i en vanlig digitalkamera! Det var mkt på grund av detta jag ville ha denna mobilen, hade det på min Nokia sedan innan, och det funkar mkt bättre än en knapp att trycka på, på displayen.
    Go for it, köp en Evo 3D, du kommer inte att bli besviken!
     
  8. Crackiiee

    Crackiiee Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 sept 2011
    Inlägg:
    19
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Jag ska köpa en i veckan så fort en kontakt jag har kan fixa den billigare (fattig student) :teeth:
     
  9. Henka

    Henka Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 dec 2009
    Inlägg:
    58
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Sant, den borde hypas mer! Sjukt bra telefon, är nöjd över min som fan!
     
  10. 02dino

    02dino Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 dec 2011
    Inlägg:
    13
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    har nyss fått min evo 3d, men när jag använde kameran i början vart jag förvånad över samma sak, att det inte gick sådär fort som man sett på reklam med alla htc telefoner, kikade in på inställningar, där finns det något som heter varaktighet för granskning, den var inställd på 3sek, bytte till ingen och nu går det superfort att ta bilder :) riktigt bra skärpa när man tar makrobilder, men en konstig sak, när man filmar, (både 3d och 2d) kameran fokuserar aldrig på nära håll... lite tråkigt när den gör så bra ifrån sig på foton!