Vet inte vad jag skall sätta för rubrik..

Diskussion i 'Xperia X10 (2010)' startad av Astaroth, 6 jul 2011.

  1. Astaroth

    Astaroth Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    28 dec 2010
    Inlägg:
    108
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    Hej!
    Har som sagt haft en del problem med min telefon, så jag tar det från början.

    Efter ca ett halvår från inköp så gick USB-kontakten sönder. Lämnade in telefonen och detta gick PÅ GARANTIN

    Kort efter att jag fått tillbaka telefonen så började den överhettas, då jag inte störde mig på det så jättemycket så tänkte jag "Äsch vafan, det går över"
    Men icke.

    Spräckte skärmen rätt rejält (Ja, mitt eget fel) Så jag beställde delar från ebay och bytte skärmen och skalet själv.

    Tänkte att nu när jag har skruvat isär telefonen så lär ju ingen garanti gälla, men överhettandet blev jag tokig på och lämnade in telefonen ännu en gång.

    Hör och häpna, trots att jag skruvat och pillat så fick jag idag ett samtal om att min telefon har blivit utbytt mot en NY (även här gällde garantin, så jag behöver inte betala en krona!) skall bli spännande att hämta den imorgon!

    Med detta skrivande så vill jag förmedla att jag inte har haft några problem med min garanti, samt ThePhoneHouse och Anovo har jag inget otalt med.

    Tack för mig! :cool:
     
  2. thini

    thini Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 jul 2011
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Härligt att du fått den hjälp du ska!