Diskussion: Vi som är nöjda med vår One X :)

Diskussion i 'One X - Allmänt' startad av Madeli, 6 apr 2012.

  1. charlie4

    charlie4 Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 mar 2010
    Inlägg:
    18
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Håller helt med, var en av dom första som fick Desire och var helt exalterad över den när den kom. Lika exalterad är jag över HOX, sen är den stor, men vänjer mig nog strax...... Visst den drar mycket batteri när den används aktivt, men vilken lur gör inte det? Standby känns riktigt bra!
     
  2. Shaqim

    Shaqim Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 okt 2010
    Inlägg:
    78
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Får sälla mig till dem som är nöjda. Ibland lyckas jag inte motstå impulsen att bara rycka den ur fickan för att hålla lite i den. Att den är så platt ger en sjukt skön känsla, och skärmen är helt jävla magisk! Var lite orolig över batteritiden först och den var ganska dålig till en början. Tog lång tid att ladda och sjönk snabbt vid användning. Men bara efter några dagar hade detta stabiliserats. Hade lite småbuggar, men de är just buggar, och tror att de flesta åtgärdades med senaste OTA:n

    Första dagen kändes den lite stor, och dessutom hal. Hade svårt att hålla den i ett fast grepp. Nu är det dock inga problem, och den känns inte så stor alls. Funderade först på en Xperia S, men är glad att jag valde HOX:en. XS:en känns större och klumpigare imo
     
  3. gholen

    gholen Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 nov 2010
    Inlägg:
    36
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Saker jag älskar med den;

    Skärmen. Seriöst, den är underbar.
    Ljudet. Det är lätt att höra vad man talar om.
    Batteritiden efter ett par gånger. Den blir fan bara bättre och bättre. 17 timmar och 28% kvar. (laddar just nu dock)
    Kameran. Jag hymlar inte med att jag i vanliga fall avskyr mobilkameror, och att jag är en flitig användare av min älskade Canon EOS 5D. Men den här kameran är BRA!
    Musikuppspelningen. Helt okej. Seriöst.
    Känslan. Den känns som att den är byggd som en fin och tålig sportbil. Snabbheten.
     
    mikaelgo gillar detta.
  4. matskuben

    matskuben Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 feb 2011
    Inlägg:
    86
    Mottagna gillanden:
    17

    MINA ENHETER

    Underbar

    Man fick ju lite noja efter att några stycken skrivit om tråkiga upplevelser med sin Hox, glipor hit och pixlar dit + lite annat. Fått min och använt 24 timmar efter en grundlig "genomklämmning".....fantastisk telefon. Skärmen kanon, bra flyt. Gillar att hålla i den. Haft LG Opt,2X i ett år som visserligen gått kanonfint men detta är skillnad. Underbar maskin.
     
  5. Pit boss

    Pit boss Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    23 okt 2010
    Inlägg:
    103
    Mottagna gillanden:
    22

    MINA ENHETER

    Jag måste säga att jag är riktigt nöjd med telefonen trots den defekt den är behäftad med. Den är mjuk och följsam i operativsystemet, sense känns genomtänkt, batteritiden är ganska bra. Jag får ut ca 2,5 dag i standby med lite lek kvällstid. Får HTC bara ordning på kvalitén så blir det en höjdar telefon.
    Mvh

    Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
     
  6. wmb

    wmb Android Hedersmedlem

    Blev medlem:
    19 okt 2009
    Inlägg:
    6 986
    Mottagna gillanden:
    1 938
    Operatör:
    Halebop

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Det här är första Android-luren jag ägt där jag faktiskt inte ens saknar eller väntar på en uppdatering. Känner inget behov av att kolla alla custom-roms eller andra projekt

    Det, mina vänner, är ett bra betyg.

    När min Xperia S kommer tillbaka från service ska det göras mer jämförelser.
     
  7. Fixarfrasse

    Fixarfrasse Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 apr 2012
    Inlägg:
    29
    Mottagna gillanden:
    9

    MINA ENHETER

    Mycket nöjd :) Bästa på marknaden utan tvekan.
    När halva Sverige väljer tele2 och 3 så kan det nog bli viss kapacitetsbrist men i norr så har man inget annat val än telia, om man vill kunna använda telefonen alltså.
    Lite dyrare ja men funkar klockrent.
    Kan inte sluta klämma på den........
     
  8. Joakim_5937x

    Joakim_5937x Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 mar 2012
    Inlägg:
    102
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Har en HOX beställd, kommer förhoppningsvis på onsdag :D. Grymt skönt att äntligen få läsa en tråd som inte trycker ner den helt totalt :P Blir lite orolig eftersom det är så många som skriver att de har problem! :S
     
  9. Onkel Kostja

    Onkel Kostja Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 jul 2010
    Inlägg:
    166
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    dom flesta är ju faktiskt nöjda. men dom onöjda hörs mer, så är det alltid och så ska det vara.
     
  10. Joakim_5937x

    Joakim_5937x Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 mar 2012
    Inlägg:
    102
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Aa, så är det nog :) Får se när jag får min, hoppas det inte ska vara något fel!
     
  11. MayaSpiritus

    MayaSpiritus Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 mar 2010
    Inlägg:
    45
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Bästa luren hittills

    Inget snack bästa luren hittills. Vet inte och TPH köpte sin batch på nån gatumarknad i malaysia eller nått för dom verkar ju ha problem med varenda lur.

    Jag har inte märkt av ett dugg av problemen som nämns den funkar fint. Den kan stamma till när man snurrar runt i hemskärmarna men det är inte mycket alls och det är bara en tidsfråga innan den är tweakad till ren perfektion av Modaco och ARHD teamen.

    HTC kommer givetvis finslipa mjukvaran efter hand men vem orkar vänta på dom? Tryck i ARHD eller Modaco romen så har du en strid ström av högklassiga tweaks utan att behöva vänta på HTC och operatörer osv.

    Visst du gamblar iofs med garantin.. men inget chansat inget vunnit.
     
  12. NOFXboy

    NOFXboy Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 jun 2011
    Inlägg:
    5
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Helt underbar telefon! Tycker om den mer och mer för var dag som går! Ljudet i hörlurarna är så gryymt bra! Är asnöjd!
     
  13. Torparn

    Torparn Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 mar 2011
    Inlägg:
    730
    Mottagna gillanden:
    125

    MINA ENHETER

    Har haft mobilen 4 timmar och den är klockren. Har flashat in en custom rom och allt flyter kanonbra. Har en Galaxy Nexus också men Htc:n är f*n bra mycket vassare. Hoppas att man slipper alla barnsjukdomar.

    Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
     
  14. hilmer

    hilmer Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 apr 2012
    Inlägg:
    31
    Mottagna gillanden:
    4

    MINA ENHETER

    Nöjd

    Jag är nöjd med min hox :)
    Skärmen är grym!! kameran är bra, sense 4 är snyggt och genomtänkt känns det som, allt går riktigt fort.
     
  15. GoheiTakeda

    GoheiTakeda Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    31 mar 2012
    Inlägg:
    19
    Mottagna gillanden:
    8

    MINA ENHETER

    HOX blev min första Android. Kan inte annat än säga att det är definitivt den bästa telefon jag har använt. Det är en fröjd att använda denna.

    Det som imponerat mest är batteritiden i relation till den höga prestandan.

    Måste även få nämna att jag var väldigt impad av min lumia 800 men Android är snäppet bättre pga det höga apputbudet.

    Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
     
  16. kollnoll

    kollnoll Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 apr 2012
    Inlägg:
    15
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    så jävla bra

    Helt suveränt bra! Slår min sgs2 med hästlängder! standbytiden är grymm kameran likaså! En fröjd att leka med denna lur :)
     
    Last edited: 27 apr 2012
  17. plun

    plun Android Medlem

    Blev medlem:
    18 okt 2009
    Inlägg:
    5 631
    Mottagna gillanden:
    520

    MINA ENHETER

    Jo jag har aldrig roat mig med något liknande.....:teeth::D
     
  18. htc_hd2

    htc_hd2 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 feb 2010
    Inlägg:
    379
    Mottagna gillanden:
    21

    MINA ENHETER

    Det tvivlar jag starkt på, efter över 10 doade enheter så tror jag inte att nån av de luren e felfri, alla e lååångt ifrån nöjda, snarare tvärtom
     
    Janne303 gillar detta.
  19. plun

    plun Android Medlem

    Blev medlem:
    18 okt 2009
    Inlägg:
    5 631
    Mottagna gillanden:
    520

    MINA ENHETER

    Jo men om du bemödar dig att förstå så handlar den här tråden om de som är nöjda med sin HOX.... inget annat !;) Comprende ?
     
  20. MatDiggy

    MatDiggy Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 apr 2011
    Inlägg:
    1 377
    Mottagna gillanden:
    125

    MINA ENHETER

    Suck..

    [​IMG]

    Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2
     
    Last edited: 27 apr 2012