vibbration när man får sms

Diskussion i 'GW620' startad av seewar, 5 jun 2010.

  1. seewar

    seewar Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    5 jun 2010
    Inlägg:
    1
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tjenare!

    Jag har ett mycket litet problem som har gjort det stort för mig. Jag kan inte få vibrationen att funka för sms? det funkar enbart då jag har på "tyst läge". Jag vill ha så att då det ringer vibrerar det och även så ringer min ringsignal jag valt, och då jag får sms så ska det enbart vibrera. Vart ställer jag in det?

    Tack på förhand!
     
  2. millan

    millan Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 apr 2010
    Inlägg:
    27
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    har också upptäckt att detta är lite knasigt och outvecklat på telefonen. som jag har hittat verkar det inte gå att ha ngn vibration på sms funktionen mer än i Tyst läge. vilket jag också saknar.. jag vill kunna ha bara vibration och inget ljud, utan att ha telefonen i tyst läge. men det gör inte så mkt i grund och botten för min del. bara något man saknar!
     
  3. LeBalk

    LeBalk Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 jun 2010
    Inlägg:
    30
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

  4. offers

    offers Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 apr 2010
    Inlägg:
    10
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    min vibrerar på sms funktion, asso när man använder tuch-tangentbordet? den vibrerar fast det är ljud på mobilen.. konstigt att min funkar och inte era? :O
     
  5. millan

    millan Baby Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 apr 2010
    Inlägg:
    27
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    tror han menar att d inte vibrerar när han FÅR sms. det gör det inte på min om man har ljudet på, däremot ! kom jag påå nu.. om man har skruvat ner det lite har jag för mig det är både vibration och ljud på SMS...