Vilken browser använder ni till Pro?

Diskussion i 'Xperia pro' startad av Leo83, 27 jun 2012.

  1. Leo83

    Leo83 Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    5 jan 2012
    Inlägg:
    4 813
    Mottagna gillanden:
    4 886

    MINA ENHETER

    Som rubriken lyder, vilken browser använder ni till eran Pro?

    Jag körde nyligen med stock men tyckte det laggade en del, plus att det ibland fick rendera om, verkade hända mest när man skulle in o skriva en ny adress. Så bytte till Opera vilket funkat kanon men iom att firefox släpptes häromdan så tänkte jag kolla vad ni andra kör med :)
     
  2. Snapphane

    Snapphane Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jun 2010
    Inlägg:
    755
    Mottagna gillanden:
    278
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy S22

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy S22
    Övrigt:
    TicWatch E
    Kört Opera ett tag, redan innan ICS, men även om jag alltid gillat Opera så kändes den "bökig" så jag hela tiden tillbaka till stock. När man fick ICS så kändes Chrome som ett måste och jag gillade den. Men då den tar nästan 100 mb och kändes lite seg, gav jag upp den med. Så nu är det stock med snabbkontrollen aktiverad, funkar kanon tycker jag :-)
     
  3. isso

    isso Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    3 nov 2010
    Inlägg:
    104
    Mottagna gillanden:
    7

    MINA ENHETER

    Kör just nu quick ICS -browser. Lite fler knappar i snabbkontrollen.

    Har haft problem med att webbläsaren kraschar relativt ofta sen ICS. Gäller även stock. Har samma problem på min surfplatta med ICS.
     
  4. halvars90

    halvars90 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 sept 2011
    Inlägg:
    94
    Mottagna gillanden:
    5

    MINA ENHETER

    Själv kör jag Opera. Har testat andra webbläsare men den känns som de håller på i snigelfart. Chrome håller jag dock ett öga på, den kan bli bra.
     
  5. Leo83

    Leo83 Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    5 jan 2012
    Inlägg:
    4 813
    Mottagna gillanden:
    4 886

    MINA ENHETER

    Ja, Opera är det som funkat bäst. Testade Firefox under en vecka men den hängde sig och kraschade ett antal gånger, om det beror på sidorna jag besökte eller på läsaren vet jag inte. Har dock inga sådana problem med Opera, det jag hade kunnat tänka mig klaga på är den något sega uppstarten på 5-6 sekunder.
     
  6. jontep0nte

    jontep0nte Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    1 aug 2012
    Inlägg:
    3
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Kör stock. Hade chrome en stund, men startup-tiden på den är sjukt lång av någon anledning. Dessutom tar den upp massor med utrymme.