Visa alla stjärnor i maps

Diskussion i 'Frågor och support' startad av Jerpa, 15 jan 2017.

  1. Jerpa

    Jerpa Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 aug 2010
    Inlägg:
    196
    Mottagna gillanden:
    50
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Xiaomi Mi 9T

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Xiaomi Mi 9T
    Info:
    Nova
    Platta:
    Lenovo Yoga tab 3 Pro
    Info:
    Nova
    Övrigt:
    Chromecast
    Jag har stjärnmärkt rätt mycket i mina dar, så nu har jag en mail enbart för camping.

    Det jag dock blir jäkligt irriterad på är att jag inte kan visa alla stjärnor samtidigt, eller iaf i just det skärmläge jag visar. Jag måste zooma in till så att jag bara ser 1km och då set jag bara en stjärna.

    Gjorde ett test med tre stjärnor i Thailand, 3km ifrån varandra. Den visar en stjärna, zoomar jag in försvinner den och nästa visas istället. Så man kan inte visa hela ön med alla stjärnor för att se hur de ligger i förhållande till varandra.

    Det är samma sak i Sverige. Man åker husbil och missar då kanske en fricampingplats för Google väljer att inte visa alla stjärnor. Jag kör ju inte med superinzoomat läge så att jag ser plutten hoppa fram.

    Finns det någon work around?
     
  2. goateye01

    goateye01 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    18 maj 2011
    Inlägg:
    891
    Mottagna gillanden:
    183
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Sony Xperia XZ3 Compact

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Sony Xperia XZ3 Compact
    Jag kan se mina stjärnor hela tiden. Även när jag zoomat ut så att jag ser hela Europa.

    Just här har jag inget bekymmer även om jag delar din frustration.
    Allt funkar som förväntat i appen "Mina Kartor" men då missar man annan funktionalitet.
    Till exempel så sparar jag i olika filer diverse markörer.
    I Maps hittar jag dessa under "Dina platser" - "Kartor"
    Trycker jag på en sådan så zoomar Maps in till aktuellt område men inget visas.

    Allt detta funkar i alla fall i en separat app från Google. Kortslutning tänker jag...