Säljes: Voucher för Jabra Sport Coach trådlösa in-ear hemskickad av Jabra. Pris: 1/2 lägsta prisjakt-priset.

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av Swe, 25 nov 2015.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Swe

    Swe Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    26 feb 2010
    Inlägg:
    179
    Mottagna gillanden:
    41

    MINA ENHETER


    Säljer en voucher för att få ett (1) Jabra Sport Coach trådlöst in-ear headset hemskickat direkt av tillverkaren Jabra, helt gratis, vouchern har jag fått ifrån: http://kexchokladjakten.se/

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Vouchern löses in via en specifik länk till Jabras kundvagn och väl där fylla i koden i fältet för kampanjkod. Med standardfrakt blir det 0 kr att betala.

    Pris
    Endast 600 kr för vouchern (halva priset kontra lägsta listat pris på prisjakt.)
    http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3205561&ref=192

    - Priset är fast, det kommer inte att sänkas (då tar jag headsetet själv), först till kvarn gäller.

    Varför säljer jag headsetet?
    Det var planen ifrån början; att sälja headsetet och få en årsförbrukning av 100 x 60g Kexchoklad helt gratis.

    Varför löser jag inte in koden och tar hem headsetet först och sedan säljer själva headsetet när jag fått hem det?

    - Fördelen med att beställa headsetet direkt till slutanvändaren är att denna direkt kan åberopa alla garantier och reklamationsrätten, ifall oturen skulle vara framme.

    - Dessutom sparar vi in en extra fraktkostnad och lite besvär med att skicka iväg headsetet.

    Referenser
    Jag har väldigt goda omdömen på Tradera och en köpare kan få länken till min omdömessida på Tradera och kontakta mig via en aktiv auktion där för att verifiera mitt Traderakonto innan betalning.

    Betalning & leverans
    Voucherkoden skickas per e-mail, efter förskottsbetalning till:
    - Svenskt Bankkonto
    - Paypal

    Kontakt & frågor
    Skicka ett PM vid intresse; så återkommer jag. Ange gärna e-postadress så blir det smidigare för mig att svara.
     
    Last edited: 25 nov 2015
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.