WyWallet - mobil betalllösning från mobiloperatörerna

Diskussion i 'Applikationer' startad av rkoo, 26 jun 2012.

  1. Nicole

    Nicole Testpilot: Huawei P40 Medlem

    Blev medlem:
    22 mar 2014
    Inlägg:
    3 039
    Mottagna gillanden:
    1 427
    Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon:
    Huawei P20 PRO

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon:
    Huawei P20 PRO
    Info:
    Nova Prime
    Telefon 2:
    Sony Xperia Z1 & Z3c & XZ
    Övrigt:
    Polar Grit X Pro Titan ⌚
    Jag hade problem att få igång ett kort, jag fick prata med en jättebra tjej på wywallet som tog tag i detta, hon kontaktade Comviq, istället för att jag skulle ringa fram och tillbaka, och till slut hittade de felet. Skulle nästan tro att det är samma fel som för dig...

    Hoppas det löser sig, för det är som sagt kanon att kunna nyttja tjänsten såhär ヅ
     
  2. inact_0025

    inact_0025 Guest

    Nej det påstods aldrig i andra tråden. Antingen förstod du inte vad jag skrev eller så väljer du att ljuga. Försök igen.
     
  3. inact_0025

    inact_0025 Guest

    Ja vi skulle alla i familjen vilja använda våra Wifog-poäng på det sättet också. Tyvärr har alla våra samtal i frågan varit helt fruktlösa, under alla år.

    Och nu när dessutom alternativet är borttaget på Mina sidor, ser det ju ännu mörkare ut.

    Jag är mycket glad för din skull, att det fungerar för dig.
     
    Nicole gillar detta.
  4. Asawi

    Asawi Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    6 jul 2012
    Inlägg:
    4 438
    Mottagna gillanden:
    4 720
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Xiaomi Mi11 Lite

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Xiaomi Mi11 Lite
    Platta:
    iPad Air 2 LTE
    "Väljer att ljuga" Ojojoj, en del tar då i...

    OK, lite slarvigt av mig. Men nu har du i alla fall hört talas om två.
     
    Nicole och inact_0025 gillar detta.
  5. Nicole

    Nicole Testpilot: Huawei P40 Medlem

    Blev medlem:
    22 mar 2014
    Inlägg:
    3 039
    Mottagna gillanden:
    1 427
    Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon:
    Huawei P20 PRO

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon:
    Huawei P20 PRO
    Info:
    Nova Prime
    Telefon 2:
    Sony Xperia Z1 & Z3c & XZ
    Övrigt:
    Polar Grit X Pro Titan ⌚
    Vad är borttaget?
     
  6. inact_0025

    inact_0025 Guest

    Tidigare fanns på Mina sidor ett ytterligare alternativ för hur man ville betala för köpen, mobilräkningen, faktura, kort och dessutom saldo. Sedan länge finns inte Saldo med att välja.
     
  7. Nicole

    Nicole Testpilot: Huawei P40 Medlem

    Blev medlem:
    22 mar 2014
    Inlägg:
    3 039
    Mottagna gillanden:
    1 427
    Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon:
    Huawei P20 PRO

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon:
    Huawei P20 PRO
    Info:
    Nova Prime
    Telefon 2:
    Sony Xperia Z1 & Z3c & XZ
    Övrigt:
    Polar Grit X Pro Titan ⌚
    På mina sidor WiFog eller comviq? Jag går in via den app jag vill köpa, i Play, och klickar betala och väljer tele2... Är det det du menar...?
     
  8. inact_0025

    inact_0025 Guest

    Nej det var inte den biten som är problematisk alls. Jag menade Mina sidor på WyWallet, där man tagit bort alternativet att betala med saldo. Det fanns tidigare mobilräkningen, faktura, kort samt även saldo. Nu kan man inte välja saldo där.
     
  9. Nicole

    Nicole Testpilot: Huawei P40 Medlem

    Blev medlem:
    22 mar 2014
    Inlägg:
    3 039
    Mottagna gillanden:
    1 427
    Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon:
    Huawei P20 PRO

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon:
    Huawei P20 PRO
    Info:
    Nova Prime
    Telefon 2:
    Sony Xperia Z1 & Z3c & XZ
    Övrigt:
    Polar Grit X Pro Titan ⌚
    Aha, inte använt det så där har jag ingen aning...

    Ska du inte kontakta wywallet och göra ett nytt försök?
     
  10. inact_0025

    inact_0025 Guest

    Nej, jag tror inte att det är nån mening med det. Jag har pratat med deras kundtjänst säkert över 10 gånger utspritt under de senaste tre åren. Även Comviq har fått ett antal samtal i samma veva. De hänvisar bara tillbaka till WyWallet, som i sin tur hänvisar till Comviq.

    Som du säkert förstår så känns det inte så meningsfullt längre. Intresset från vår sida har avtagit med åren :)

    Tack, det är omtänksamt av dig att bry dig.
     
  11. Nicole

    Nicole Testpilot: Huawei P40 Medlem

    Blev medlem:
    22 mar 2014
    Inlägg:
    3 039
    Mottagna gillanden:
    1 427
    Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon:
    Huawei P20 PRO

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop, Comviq, WiFog
    Telefon:
    Huawei P20 PRO
    Info:
    Nova Prime
    Telefon 2:
    Sony Xperia Z1 & Z3c & XZ
    Övrigt:
    Polar Grit X Pro Titan ⌚
    Jag förstår precis, de gjorde samma med mig, som sagt, jag tog tag i en tjej på wywallet, som själv hade kontakt med comviq och löste det.

    Man får inte ge upp, såklart att de stora företagen gör som de vill och hänvisar dig fram och tillbaka när du inte står på dig...