ZTE Light!

Diskussion i 'ZTE' startad av Victory93, 16 jul 2011.

  1. Victory93

    Victory93 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    15 jul 2011
    Inlägg:
    34
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag funderar på att köpa den nya ZTE Light när den släpps och jag undrar om man kan koppla till ett bluetooth tangentbord till den? Någon som vet? Kan man även använda sitt simkort som sitter i ett mobilt bredband?
     
  2. derfpa

    derfpa Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 jan 2011
    Inlägg:
    111
    Mottagna gillanden:
    13

    MINA ENHETER

  3. MrNr17

    MrNr17 Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 jan 2012
    Inlägg:
    8
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej, jag har ett litet problem med min Light platta som kanske några av er djupt teknikkunniga skulle kunna hjälpa mig med.
    Det är såhär att jag köpte plattan för ganska många år sedan och då installerade någon version av cyanogenmod för att den skulle flyta på bättre. Men jag bestämde mig sedan för att försöka få tillbaka den till original rom. Så jag laddade ner någonting från (om jag inte minns fel) den här sidan: http://www.modaco.com/topic/332566-r...et-stock-roms/
    men när jag gjorde det så låste sig plattan i uppstart. Man kan se den lilla gröna android-gubben komma upp på skärmen men sedan fastnar den där och jag måste ta ut batteriet för att stänga av. Jag har testat att hålla ned volymknapparna utan framgång. Jag har också försökt att koppla in den till datorn och på något sätt uppdatera via ZTE´s hemsida. Men det fungerar inte heller. Kan det vara så att plattan har blivit "bricked"? Tacksam för svar!