![]() |
|
|||||||
![]() |
| Share | Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet | Visningsalternativ |
|
|
#1 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: apr 2012
Tack: 2
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Försökt söka igenom de olika trådarna för att få fram någon information av någon användare som köpt HTC media link och har antingen en positiv eller negativ erfarenhet av denna produkt, men utan resultat. Om det är så att min okunskap eller oförmåga att hitta den information är punkten jag faller på så får jag be om ursäkt för att skapa denna tråd, men tillbaka till ämnet så anser jag att det skulle vara intressant att veta om det är värdigt att köpa denna produkt. Så därför är min fråga ifall någon beställt HTC media link och undrar hur gutt det egentligen är med den av de som testat den? |
|
|
|
|
|
#2 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Operatör: Tre Telefon: HTC One X Tack: 9
Tackad 6 ggr i 6 inlägg
|
Ingen som skrivit någon review här om den iaf men....
http://forum.xda-developers.com/show...1#post25659521 http://www.youtube.com/watch?v=6zcyCIwM_Oc http://www.youtube.com/results?searc...74.2.2.0...0.0. |
|
|
|
|
|
#3 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: feb 2011
Operatör: Tele2 Telefon: LG Optimus 2X ROM: Fear Edition 10 Launcher: LP+ Tack: 5
Tackad 14 ggr i 5 inlägg
|
Fick precis ett mail från Expansys att min skickas i dag, beställde för flera veckor sen. Hör av mig till veckan.
Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 |
|
|
|
|
|
#5 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
tack för alla svar!
Får invänta svar från er då så får vi se hur den känns! Börjar dock bli sugen på att skaffa en men kostar ju en del så känns ju skönt om någon backar upp den o säger att den är värdig innan man beställer! |
|
|
|
|
|
#6 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Citat:
edit: En recension kostar 249:- + moms. |
|
|
|
|
|
|
#7 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Kostar ändå nästan tusen riksdaler för en media link o för en annan som är student så har man ju inte så mkt likvida medel att röra sig med direkt, då anser jag att det hade känns najs med lite erfarenhet av någon från forumet som är kunnig, gentemot att höra en person som representerar företaget o produkten som säger att den är bra.
|
|
|
|
|
|
#8 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Citat:
Skämt å sido... Är själv student (men jobbar heltid), men denna knappa tusenlapp tror jag är en mycket bra investering för att få ut det optimala från HOX. Expansys har grejen i lager och jag borde ha den inom en vecka. Återkommer när jag testat. |
|
|
|
|
|
|
#9 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jul 2011
Operatör: Tre Telefon: HTC One X ROM: Original Tack: 58
Tackad 80 ggr i 4 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#10 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Operatör: Tele2 Telefon: HTC One X ROM: Stock Launcher: Nova Prime Tack: 1
Tackad 10 ggr i 8 inlägg
|
Undra om man måste köra HTC sense för att den skall fungera? eller fungerar den med anda launchers också tro?
|
|
|
|
|
|
#11 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Operatör: Tele2 Telefon: LG Optimus 2X ROM: Fear Edition 10 Launcher: LP+ Tack: 5
Tackad 14 ggr i 5 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#12 - (Permalink) |
|
Android
Reg.datum: maj 2010
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S III ROM: Original Tack: 314
Tackad 664 ggr i 286 inlägg
|
Måste säga att den är rätt kul... nödvändig?... njae, men vad är nödvändigt idag med alla tekniska prylar
![]() Är dock lite rädd att det är en pryl jag använder i början och sen lite glömmer bort. Hur som, så är det en kul grej
|
|
|
#13 - (Permalink) |
ModeratorReg.datum: jun 2009
Operatör: Telia Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: CyanogenMod 10.1 Tablet: Google Nexus 7 Tack: 21
Tackad 170 ggr i 133 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#14 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tackad 14 ggr i 5 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#15 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tackad 14 ggr i 5 inlägg
|
Fick den i dag, riktigt kul att leka med. Nödvändig...nej men prylar är till för att köpas. Spelat lite spel, läst Aftonbladet och sett film. Allt fungerade felfritt, när jag kokar på film från nasen var det lite lägg men det beror nog på min skräprouter från Telia. Rätt använd så blir nog medialinken en kul kompis.
Skickat från min HTC One X via Tapatalk 2 |
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|