![]() |
|
|
#16 - (Permalink) |
|
Senior Droid
Reg.datum: jan 2010
Ort: Tranås, Sweden/London, UK/Santa Monica, California.
Operatör: Halebop Telefon: ADP1 ROM: Windows Phone 7.5 Mango Tema: Nokia Blue Tack: 107
Tackad 96 ggr i 90 inlägg
|
och XPERIA X10 Themes and Apps - xda-developers this should have you covered!
|
|
|
#17 - (Permalink) |
|
Youth Droid
Reg.datum: aug 2010
Operatör: Halebop Telefon: HTC One X ROM: InsertCoin 4.0.4 v9.5.0 Tablet: Asus Transformer Tack: 63
Tackad 20 ggr i 16 inlägg
|
tack för tipsen ska spana in detta
|
|
|
|
|
|
#18 - (Permalink) |
|
Senior Droid
Reg.datum: jan 2010
Ort: Tranås, Sweden/London, UK/Santa Monica, California.
Operatör: Halebop Telefon: ADP1 ROM: Windows Phone 7.5 Mango Tema: Nokia Blue Tack: 107
Tackad 96 ggr i 90 inlägg
|
XDA vet allt om allt, sålänge det är android relaterat
|
|
|
#19 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: jul 2011
Tack: 1
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Ifall jag vill fixa till min Galaxy S2 så att den är snarlik som bilden OP länkade. hur går jag tillväga?
Har en ny Galaxy S2 som jag inte gjort något speciellt med. är ny till allt vad rom och root är. tack på förhand! |
|
|
|
|
|
#20 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jul 2010
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy Note II ROM: Original Tack: 25
Tackad 4 ggr i 3 inlägg
|
Jag skulle vilja få ICS eller gingerbread-tema på min statusbar. Finns det något enkelt sätt att göra detta utan att behöva in en annan ROM? Har prövat 2 appar, super status bar och Status Bar+. Super status bar verkade väldigt bra men man behövde köpa premium för att kunna använda teman... Så, om någon skulle kunna förklara hur man kan inte för klyddigt ändra sin statusbar hade jag varit väldigt tacksam.
|
|
|
#21 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: feb 2011
Operatör: Telia Telefon: Sony Xperia acro S ROM: Android 4.0.4 ICS Launcher: Xperia Home Tablet: Google Nexus 7 Tack: 107
Tackad 57 ggr i 53 inlägg
|
Jag skulle ju flashat CM7 och dragit in ett tema. Men om du nu vill ha ett tema, varför inte köpa appen? Fundera på det.
|
|
|
#22 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: sep 2010
Operatör: Tele2 Telefon: Sony Xperia S Launcher: Buzz Launcer Tack: 30
Tackad 12 ggr i 8 inlägg
|
Eller så använder du dig bara utav Super Status Bar
|
|
|
|
|
|
#23 - (Permalink) | |
|
Senior Droid
Reg.datum: dec 2009
Operatör: Comviq Telefon: HTC One X ROM: CyanogenMod 10.1 RC2 Launcher: NovaPrime Tablet: Apple iPad2 16gb Tack: 87
Tackad 141 ggr i 109 inlägg
|
Citat:
sen när man ska dra upp statusbaren så glider den upp sakta, tar upp till 30 sekunder innan den är uppe ibland [EDIT] Att få den transparant funkar, men original statusbar försvinner inte något att tänka på btw Senast redigerad av andysign den 2012-03-24 klockan 20:10. |
|
|
|
|
|
|
#24 - (Permalink) | |
|
Kid Droid
Reg.datum: sep 2010
Operatör: Tele2 Telefon: Sony Xperia S Launcher: Buzz Launcer Tack: 30
Tackad 12 ggr i 8 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#25 - (Permalink) | |
|
Teen Droid
Reg.datum: feb 2011
Operatör: Telia Telefon: Sony Xperia acro S ROM: Android 4.0.4 ICS Launcher: Xperia Home Tablet: Google Nexus 7 Tack: 107
Tackad 57 ggr i 53 inlägg
|
Citat:
Jag trodde för ett tag att du var jag, ända tills jag läste namnet! OnT: Varför inte skaffa CM7?
|
|
|
|
#26 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: jul 2010
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy Note II ROM: Original Tack: 25
Tackad 4 ggr i 3 inlägg
|
Har skaffat premiumversionen av super status bar nu, men när jag dragit ner status baren så kan jag inte dra upp den igen utan att trycka på hem-knappen, ett tag så funkade det att dra upp den igen så vet inte vad som hänt:/
|
|
|
#27 - (Permalink) | ||
|
Senior Droid
Reg.datum: dec 2009
Operatör: Comviq Telefon: HTC One X ROM: CyanogenMod 10.1 RC2 Launcher: NovaPrime Tablet: Apple iPad2 16gb Tack: 87
Tackad 141 ggr i 109 inlägg
|
Citat:
Citat:
Tänkt att köpa den med, men inte innan den funkar helt |
||
|
|
|
|
|
#28 - (Permalink) |