![]() |
|
|
#46 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: maj 2011
Operatör: Halebop Telefon: Sony Xperia S Launcher: Nova Launcher Prime Tack: 10
Tackad 2 ggr i 2 inlägg
|
|
|
|
|
|
|
#47 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: apr 2010
Tack: 7
Tackad 17 ggr i 8 inlägg
|
varför fixar dom inte problemet på Hancent som man kan ladda ner på Market?
|
|
|
|
|
|
#48 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: apr 2011
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: "Original" 4.1.2 Launcher: Nova Prime Tack: 3
Tackad 9 ggr i 8 inlägg
|
Verkar inte som nån SMS-variant funkar bra efter ICS... Testade Pansi, vilken var riktigt trevlig, men precis som med GO som jag haft innan så blev det dubbelt.
Dessutom funkar inte FB-kontaktbilder i nån annan form av kontakt-app heller verkar det som. Kör exDialer, o där syns bara dom jag har annan bild på än FB. Vad är det i ICS som gör att det blir så här? Trött på stock-sms nu!!!!
__________________________________________________ __________ Philips Fizz>Nokia 3210>Nokia 3310>Nokia 8210>Nokia 6610i>SonyEricsson K500i>Siemens M75>SonyEricsson K610i>Nokia E51>Nokia 6720>Nokia E52>Nokia E66>HTC Legend>HTC Wildfire S>Samsung Galaxy SII>??? Senast redigerad av Enarmad den 2012-03-27 klockan 11:02. |
|
|
|
|
|
#49 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: okt 2011
Operatör: Telenor Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: Original Launcher: Apex Launcher Tack: 0
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Den fixade versionen utav Handcent SMS finns på market nu. Efter några test-sms så ser den ut att fungera bra.
|
|
|
|
|
|
#50 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Reg.datum: mar 2012
Tack: 0
Tackad 0 ggr i 0 inlägg
|
Kan meddela att felet ligger inte hos vare sig Samsung eller ICS i sig, utan felet ligger i tredjepartsapparna, för även om du RADERAR stock sms appen så skickar samtliga tredjepartsappar dubbla sms, själv kör jag med Cyanogenmod 9 SUPERBRA! och när denna uppdaterade verison har blivit implementerad så kommer den rocka fett
http://cm-nightlies.appspot.com/?device=galaxys2 |
|
|
|
|
|
#51 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: apr 2011
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: "Original" 4.1.2 Launcher: Nova Prime Tack: 3
Tackad 9 ggr i 8 inlägg
|
Hur slipper man dessa irriterande ads i Handcent? Finns det betalversion eller?
EDIT: Äh glöm det..såg att GO tydligen oxå är uppdaterat nu...återgår väl till den istället...
__________________________________________________ __________ Philips Fizz>Nokia 3210>Nokia 3310>Nokia 8210>Nokia 6610i>SonyEricsson K500i>Siemens M75>SonyEricsson K610i>Nokia E51>Nokia 6720>Nokia E52>Nokia E66>HTC Legend>HTC Wildfire S>Samsung Galaxy SII>??? Senast redigerad av Enarmad den 2012-03-28 klockan 10:21. |
|
|
|
|
|
#52 - (Permalink) |
|
Professional Droid
Reg.datum: jun 2010
Operatör: Tre Telefon: Samsung Galaxy S III Tablet: Nexus 7 Tack: 144
Tackad 314 ggr i 247 inlägg
|
japp du kan betala för att få bort ads i handcent har för mig att det är ett in app köp via paypal
|
|
|
|
#53 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: feb 2010
Operatör: Telia Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Original Jelly Bean 4.2.2 yakju JDQ39 Launcher: Nova Prime Tablet: Google Nexus 7 Tack: 104
Tackad 41 ggr i 30 inlägg
|
Nyaste Handcent ska ha fixat problemet nu. Står så vid uppstart iaf. Har GB så jag kan inte uttala mig
Sent from my HTC Desire Z using Tapatalk
|
|
|
#54 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: nov 2011
Operatör: Halebop Telefon: Samsung Galaxy S II ROM: 2.3.5 Original Tack: 11
Tackad 8 ggr i 5 inlägg
|
Är det någon som använder den för att skicka sms?
Skickar den i så fall fortfarande dubbla sms? Jag måste veta så jag vet om jag kan uppdatera.
|
|
|
#55 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Finns det FORTFARANDE ingen lösning på problemet med dubbel-sms skickat från datorn? Min MPE skickar dubbla sms varenda gång.
|
|
|
|
|
|
#56 - (Permalink) |
|
Teen Droid
Reg.datum: feb 2010
Operatör: Telia Telefon: Google Galaxy Nexus ROM: Original Jelly Bean 4.2.2 yakju JDQ39 Launcher: Nova Prime Tablet: Google Nexus 7 Tack: 104
Tackad 41 ggr i 30 inlägg
|
Om jag fattat rätt av kommentarerna hade Handcent fixat det, som jag skriver härovan. En senare version verkar dock tyvärr tagit tillbaka problemet igen...
Tillägg: Verkar vara ett Samsungproblem snarare än ett ICSproblem. Senaste versionen har en inställning om man har Samsung som ska lösa problemet. Fast tydligen bara direkt från telefonen. Airdroid kanske funkar bättre än MPE? Skickat från min HTC Desire Z via Tapatalk 2
Android - the side of openness and choice! ![]() Kör Android - få delar av kommande IOS redan idag! Senast redigerad av gripen den 2012-05-06 klockan 17:22. |
|
|
|
|
|
#57 - (Permalink) | |
|
Baby Droid
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Citat:
|
|
|
|
|
|
|
#58 - (Permalink) |
|
Kid Droid
Reg.datum: aug 2010
Operatör: Spring Mobil Telefon: Samsung Galaxy S III Tack: 3
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Micklar med frugans Galaxy S2 och får inte ordning på dubbla sms från Handcent. Något nytt på fronten?
Edit: hittade valet "If you are using Samsung..." under Skickade Meddelanden" och en ruta att bocka i, verkar ha fixat det. Så ett Samsung-problem då...?
Nomen mihi Legio est, quia multi sumus Senast redigerad av Istvan den 2012-05-12 klockan 13:07. |
|
|
|
|
|
#59 - (Permalink) |
|
Baby Droid
Tackad 1 gång i 1 inlägg
|
Den rutan hjälper inte för alla som skickar sms från datorn, via program som MyPhoneExplorer eller Airdroid. Den skickar likförbannat två sms. Blir galen på det här.
|
|
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | Sök i det här ämnet |
| Visningsalternativ | |
|
|